رئیس‌کل دادگستری استان گیلان:

مشکلات چاف و چمخاله با رعایت قانون حل می‌شود

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در نشست رفع مشکلات اراضی چاف و چمخاله گفت: با رعایت تمامی مقررات و ضوابط قانونی گروه مطابق ضوابط و اختیارات، مشکلات پدیدآمده را برای مردم حل کند.

مشکلات چاف و چمخاله با رعایت قانون حل می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی ظهر امروز در نشست رفع مشکلات اراضی چاف و چمخاله اظهار کرد: با رعایت تمامی مقررات و ضوابط قانونی و بازخوانی قوانین و اظهارنظر کارشناسان، اداره کل منابع طبیعی گیلان جهت بررسی قطعات برگ تشخیص چاف و چمخاله باید نقشه کاداستر اراضی ساحلی را ظرف یک هفته به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات ارائه نماید و کمیسیون مطابق ضوابط و اختیارات، مشکلات پدیدآمده را برای مردم حل کند.

وی به اراضی مستحدث اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه‌به مقررات حاکم و اجرای قوانین اصلاحات ارضی و نظرات کارشناسی تصمیم‌گیری شود.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه در مورد پلاک‌های مشمول کمیسیون رفع تداخلات باید تجدیدنظر صورت گیرد، تصریح کرد: پلاک‌هایی که تحت اجرای مقررات اصلاحات ارضی و ملی‌شدن اراضی بوده‌اند نیز مشمول کمیسیون رفع تداخلات گردند.

گفتنی است در این نشست چندین مصوبه دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفته و با نظرات کارشناسی مدیران و مسئولان سازمان‌های مربوطه به تصویب رسید.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه