امام جمعه آستارا در گفتگو با هشت‌دی:

باید از نویسندگان خوش‌ذوق حمایت شود

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه کتاب باید در سبد خانوارها قرار بگیرد و مطالعه جز برنامه‌های روزمره مردم باشد، گفت: نویسندگان خوش‌ذوق، اهل قلم و فرهیخته‌‌ای در شهرستان آستارا وجود دارند که با حمایت از آنان می‌توانیم آثار بسیار شایسته‌ای را تولید کنیم.

باید از نویسندگان خوش‌ذوق حمایت شود

حجت‌الاسلام محمد‌جواد باقری ارومی در گفتگو با هشت‌دی در آستانه روز کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: به زودی از چند اثر خود در حوزه کتاب رونمایی خواهم کرد.

وی به اهمیت جایگاه ترویج کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در راستای ترویج این فرهنگ و نشان‌دادن نقش تأثیرگذار روحانیت و شورای فرهنگ عمومی در بسط و گسترش آن به زودی از اولین اثر خود با نام «قوراما» رونمایی خواهم کرد.

امام جمعه آستارا تصریح کرد: «قوراما» چهل خاطره برگزیده از دوران امامت جمعه به همراه تصاویر رنگی در سایز رقعی است که در ۶۴ صفحه منتشر شده و آماده رسیدن به دست علاقمندان می‌باشد.

حجت‌الاسلام باقری ارومی با اشاره به اهمیت جایگاه تربیت در سنین کودکی و ضرورت بیان مفاهیم فرهنگی برای کودکان، بیان کرد: سه اثر دیگر در حوزه کودک و نوجوان با موضوعات معرفی اماکن گردشگری آستارا، آموزش حفاظت از محیط‌‌زیست و وحدت مذاهب شیعه و سنی در حال آماده‌سازی است که به تدریج در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی از تدارک چند اثر دیگر در حوزه ایثار و شهادت با همکاری جمعی از نویسندگان شهرستان خبر داد و‌ گفت: در راستای دومین کنگره سرداران و ۸ هزار شهید استان گیلان، نویسندگان خوش‌ذوق، اهل قلم و فرهیخته‌‌ای در شهرستان آستارا وجود دارند که با حمایت از آنان می‌توانیم آثار بسیار شایسته‌ای را تولید کنیم.

امام جمعه آستارا در پایان با بیان اینکه کتاب باید در سبد خانوارها قرار بگیرد و مطالعه جز برنامه‌های روزمره مردم باشد، خاطرنشان کرد: هر چند امروزه نسخه الکترونیکی جایگزین کتاب‌های کاغذی شده است اما ورق‌زدن کتاب و استشمام بوی کاغذ حس خاطره‌انگیزی را با خود به همراه دارد که با روح و جان‌مان عجین شده و حس شیرین مطالعه و کسب دانایی را برای همگان زنده می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه