شاعر و مروج کتاب کودک و نوجوان:

ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی امری مؤثر در جلوگیری از ناهنجاری‌ها اجتماعی است

شاعر و مروج کتاب کودک و نوجوان، ترویج کتاب‌خوانی را امری مؤثر در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی باید به‌عنوان یک امر مؤثر پیش‌گیرنده از ناهنجاری‌ها موردتوجه قرار گیرد.

ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی امری مؤثر در جلوگیری از ناهنجاری‌ها اجتماعی است

به گزارش هشت‌دی، نشست مردمی کتاب عاشورایی باهدف معرفی کتاب‌های حوزه عاشورا امروز با حضور فعالان فرهنگی و حوزه کتاب و عموم مردم در رشت برگزار شد.

فهیمه ایمانی در این نشست با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه معرفی بهترین کتاب‌های عاشورایی است، اظهار کرد: مهمانان این برنامه از فعالان حوزه کتاب هستند و باتوجه‌به تخصص و تجربه، کتاب‌های خوب نوشته شده در حوزه قیام عاشورا را معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه کتاب‌های خوب عاشورایی حوزه کودک و نوجوان کم است، افزود: باید کتاب‌های خوب نوشته شده را به والدین و کودکان و نوجوانان معرفی کنیم.

شاعر و مروج کتاب کودک و نوجوان، ترویج کتاب‌خوانی را امری مؤثر در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی باید به‌عنوان یک امر مؤثر پیش‌گیرنده از ناهنجاری‌ها موردتوجه قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست، کتب «سیب و عطش»، «موهای تو خانه ماهی‌هاست»، «ستاره‌های دوست‌داشتنی»، «بانوی باران‌ها»، «بزرگ‌ترین دختر عالم»، «تشنه‌لبان»، «فرمانده گند خوار»، «وسوسه‌های ناتمام»، «اربعین طوبی»، «بگذار اسبت بتازد»، «مقتل نوجوان» و «مسیر خارج از نقشه» توسط مهمانان معرفی شدند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه