نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

راه نجات را در مکتب اهل‌بیت (ع) می‌توان یافت

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه رمز موفقیت جمهوری اسلامی علیه دنیای کفر این است که امروز تعالیم اهل‌بیت (ع) بسط پیدا کرده است، گفت: جوانان جهان به دنبال راهی برای نجات هستند و این راه نجات را در مکتب اهل‌بیت (ع) یافته‌اند.

راه نجات را در مکتب اهل‌بیت (ع) می‌توان یافت

به گزارش هشت‌دی، آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در مصلی رشت با بیان اینکه امروز در سایه انقلاب اسلامی و به یمن خون شهدا، ایران ما بیش از همه روزهای تاریخ عزتمند شده است اظهار کرد: ملت ایران امروز بهترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران سرزمین مردان و زنانی است که مسیر تاریخ را عوض کردند، بیان کرد: جمهوری اسلامی در سایه تدبیر امامین انقلاب و فداکاری مردم کارهای بزرگی کرد و برای همه ملت‌ها الگو شد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی توانست در سایه کتاب خدا و سنت پیامبر جبهه مقاومت را بسازد و بسط دهد، افزود: ملت ایران درس خود را از حسین بن علی (ع) آموخت که با ظلم و فساد سازش نمی‌کند و امروز به بسط انگیزه و حرکت خود پرداخته است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه ایجاد ظرفیت برای همه کسانی که می‌توانند شاهکارهای عظیمی در راستای ارتقای جامعه اسلامی انجام دهند از دیگر اقدامات جمهوری اسلامی است، ادامه داد: انقلاب اسلامی در ملت ایران تاب‌آوری ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: ملت یمن جبهه عبری عربی را به عقب‌نشینی وادار کرد و انقلاب اسلامی ایران قدرت تاب‌آوری در برابر ظالمان را به همه ملت‌ها آموخت.

آیت‌الله فلاحتی افزود: بسیاری از حملاتی که از سوی صهیونیسم و آمریکای پوشالی متوجه جامعه ایرانی می‌شود اگر متوجه سایر کشورها می‌شد دوام نمی‌آوردند؛ اما ملت ایران در سایه انقلاب به این سطح تاب‌آوری رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثابت کرد دین می‌تواند در اداره کشور حضور داشته باشد، عنوان کرد: در هیچ دوره‌ای از تاریخ ایران تقویت باورهای اعتقادی نسبت به ائمه اطهار به این اندازه نبوده است.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت جمهوری اسلامی علیه دنیای کفر این است که امروز تعالیم اهل‌بیت (ع) بسط پیدا کرده است، گفت: جوانان جهان به دنبال راهی برای نجات هستند و این راه نجات را در مکتب اهل‌بیت (ع) یافته‌اند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه