نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

اجرای درست طرح حجاب نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم است

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه تقویت باورهای دینی و افزایش آگاهی‌ مردم مهم‌ترین رسالت حلقه‌های صالحین است، گفت: اجرای درست طرح حجاب نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم است و باید طبق قانون با ناهنجاری‌ها برخورد شود.

اجرای درست طرح حجاب نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در نشست هیئت اندیشه‌ورز، استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت نقش استادیاران و سرمربیان حلقه‌های صالحین سپاه قدس، اظهار کرد: تقویت باورهای دینی و افزایش آگاهی‌های مردم در همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه سیاسی مهم‌ترین رسالت حلقه‌های صالحین است.

 وی با بیان اینکه دشمن امروز با استفاده از ابزار رسانه تلاش می‌کند تا جنگ رسانه‌ای راه بیندازد و از اتفاقات اخیر نیز سو استفاده کرده افزود: باید هوشیار بود و در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن جوانان را آماده کنیم.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان همچنین به اجرای طرح عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: اجرای درست این طرح نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم است و باید طبق قانون با ناهنجاری‌ها برخورد شود.

 آیت‌الله فلاحتی از همه مربیان و استادیاران حلقه‌های صالحین خواست نسبت به وظایف خود جدی عمل کرده و اهتمام داشته باشند تا جوانان با قهرمانان دینی و ملی خود بیشتر آشنا شوند.

 سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های حلقه‌های صالحین گفت: تربیت هشت میلیون جوان در تراز انقلاب و مؤمن در کشور از اهداف اجرای برنامه‌های حلقه‌های صالحین است و سهم گیلان در این حوزه ۲۵۰ هزار جوان است که باید این امر جدی گرفته شود.

 وی همچنین آموزش و توانمندسازی ارکان شبکه تربیتی در حوزه تعلیم و تربیت را مهم برشمرد و از مربیان حلقه‌های صالحین خواست برای این امر اهتمام داشته باشند.

 حجت‌الاسلام محمدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این نشست بر افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های حلقه‌های صالحین تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم این تغییر در میدان عمل مشهود باشد.

 در این نشست همچنین احکام ۱۲ نفر از استادیاران و سرمربیان حلقه‌های صالحین گیلان به آنان اهدا شد.

 انتهای خبر/

منبع: صداوسیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
وجود گشت و ماشین و مامور نتیجه اش مثل قبل شده همون مردمی متدینی که قبلا به بی حجابی تذکر میدادن حجابشو درست کنه الان بهش میگن جلوتر مامور هست! انگار عدم شناخت مردم و روحیه بالا نشینی فقط مختص مسئولیت و دولت قبل نبود در این دولت تشدید شده
در حاشیه