نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

نمایندگان مجلس وظیفه عزل و نصب ندارند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه وظیفه مسئولان نظام خدمت به مردم است، گفت: نمایندگان مجلس وظیفه جابجایی و عزل و نصب ندارند و فقط می‌توانند به استاندار و فرماندار مشاوره دهند.

نمایندگان مجلس وظیفه عزل و نصب ندارند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به مشکلات اراضی در استان اظهار کرد: تخطی و کوچک‌شدن اراضی و هجوم بیگانگان از جمله مشکلات استان است و در این حوزه نشست‌هایی با مسئولان ذی‌ربط برگزار شده است.

وی با اشاره به توطئه‌چینی و پازل‌چینی دشمن در حوزه فرهنگ گفت: دشمن سال‌ها در این حوزه پازل‌چینی کرده است و ما برای خنثی‌سازی توطئه دشمن بیکار ننشسته‌ایم و طرح و برنامه‌هایی که برای برچیده‌شدن این بساط داشته‌ایم، به فرمانداری و دادستانی‌ها و سایر نهادها ارائه می‌شود و معتقدیم باید با طرح و نقشه و برنامه پیش برویم.

مدیریت جامعه باید آگاهانه، هوشمندانه و پاسخگو باشد‌

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مدیریت جامعه امروز با ۳ دهه قبل فرق می‌کند، افزود: مدیریت امروز باید آگاهانه، هوشمندانه و پاسخگو باشد‌ و در حل مسائل محیط‌زیست و حوزه‌های مختلف، از توانایی جوانان صاحب ایده و طرح استفاده شود.

امام جمعه رشت تصریح کرد: ایمان به هدف، در میدان بودن، ایمان به آرمان‌های انقلاب، طلبکارنبودن و خسته‌نشدن از جمله ویژگی‌های مدیر جهادی است.

وی با اشاره به آسیب‌های برخی کم‌کاری‌‌ها در دولت‌های گذشته، تصریح کرد: دولتی در تراز ملت شجاع و شهیدان است که در ساحات جهانی حرف برای گفتن داشته باشد از طرفی هیچ دولتی جرئت حذف ارز ترجیحی را نداشت اما دولت سیزدهم این اقدام را انجام داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه وظیفه مسئولان نظام خدمت به مردم است و خدمات هم باید برای مردم گفته شود، افزود: نمایندگان مجلس هم وظیفه جابجایی و عزل و نصب ندارند و می‌توانند به استاندار و فرماندار مشاوره دهند.

تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر ضرورت تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز، گفت: برای برگزاری پرشور انتخابات و حضور حداکثری مردم باید تلاش شود تا انسان‌های صالح و توانمند و در تراز نظام اسلامی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان راه پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه