فرمانده انتظامی صومعه‌سرا در گفتگو با «هشت‌دی»:

کشف بیش از ۷۰۰۰ عدد مواد محترقه در صومعه‌سرا

 فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه با نزدیک‌شدن به چهارشنبه آخر سال خانواده‌ها باید نظارت بیشتری بر روی فرزندان خود داشته باشند گفت: بیش از ۷ هزار و ۱۴۱ عدد انواع ترقه در این شهرستان کشف شد.

کشف بیش از ۷۰۰۰ عدد مواد محترقه در صومعه‌سرا

امیر وهاب‌زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار «هشت‌دی» با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: برای اینکه شاهد حوادث تلخ نباشیم خانواده‌ها باید بر رفتار نوجوانان و جوانان خود به طور کامل نظارت داشته باشند.
وی با بیان اینکه همه ساله در چهارشنبه آخر سال با حوادث و صدمات ناشی از انفجار مواد محترقه غیرمجاز و دست‌ساز مواجه می‌شویم تأکید کرد: آگاه‌کردن خانواده‌ها از خطرات استفاده از این اقلام، جلوی حوادث ناگوار را می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی در روزهای پایانی سال، پلیس با فروشندگان و استفاده‌کنندگان مواد محترقه که موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی با اشاره به کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط متصدی دو واحد صنفی در شهر صومعه‌سرا، افزود: پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و  مأموران انتظامی پس از بررسی لازم و احراز صحت موضوع به نشانی محل‌های موردنظر اعزام شدند.

وهاب‌زاده از کشف ۷ هزار و ۱۴۱ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در بازرسی از این دو مغازه خبر داد و ادامه داد: در این راستا متهمان ۲۶ و ۴۶ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا  با بیان اینکه مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به‌سلامت افراد وارد کند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای خبر/

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه