نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

اقدامات بسیج باید منجر به تمدن‌سازی ‌شود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه اقدامات بسیج باید منجر به تمدن‌سازی شود، گفت: محوریت بسیجیان، مجاهدان و دلدادگان انقلاب، عمل فقیهانه است.

اقدامات بسیج باید منجر به تمدن‌سازی ‌شود

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، آیت‌الله فلاحتی امروز در آیین دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان گیلان در سالن فراجا رشت با اشاره به محوریت بسیج، اظهار کرد: محوریت بسیجیان، مجاهدان و دلدادگان انقلاب عمل فقیهانه است.

 وی افزود: امروز اگر بسیج در عرصه تلاش مادی حضور دارد به این علت است که مردم را در صراط انقلاب حفظ کند به‌علاوه بسیج یعنی حضور در تمام عرصه‌هایی که تمدن‌سازی اسلامی را رقم بزند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، تصریح کرد: تاریخ در بستر انقلاب تکرار شد و انقلاب از مواهب الهی بر جوامع بشری محسوب می‌شود که امروز در چنین فضایی قرار داریم.

 آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اقدامات بسیج باید منجر به تمدن‌سازی شود، گفت: امروز نیازمند پاک‌سازی فضای جامعه در کنار سیاست، رقابت انتخاباتی، اقتصاد، سلامت و… هستیم به‌علاوه ایجاد فضای امید در جامعه نیز از وظایف بسیج است.

 وی ادامه داد: فارغ از راهبرد انقلابی و جهادی دولت سیزدهم شاهد سیاه‌نمایی‌هایی از چهره دولت در سطح جامعه هستیم که در این راستا نیازمند شناسایی عوامل هستیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به ابعاد بسیج، اظهار کرد: بسیج باید در راستای اصلاح انحرافات تلاش کند در غیر این صورت فقیهانه عمل نکرده است.

 آیت‌الله فلاحتی افزود: عدم التهاب، تبیین با بیان درست و عدم ایجاد یاس در جامعه جز عمل فقیهانه محسوب می‌شود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در کنار تمام فرائض الهی واجب است؛ لذا در صورت عمل به این واجبات در گذشته، شاید الان شاهد چنین اتفاقاتی در سطح جامعه نبودیم؛ لذا این واجب الهی جز ابزارهای مهم در راستای تمدن‌سازی است.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه