نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

مأنوس‌بودن با ادعیه دل را نورانی می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه اگر کسی با ادعیه اهل‌بیت (ع) مأنوس شود، صفحات دلش نورانی می‌شود، گفت: فاصله ما با ادعیه نورانی اهل‌بیت (ع) زیاد است و هر قدر با این میدان معرفت فاصله بگیریم آثار منفی آن را در جامعه شاهد خواهیم بود.

مأنوس‌بودن با ادعیه دل را نورانی می‌کند

به گزارش هشت‌دی، آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در مجتمع صداوسیما زیباکنار با بیان اینکه اهل‌بیت (ع) بر بشریت حق و حقوق عظیمی دارند، اظهار کرد: امروز هر چه از نیکی‌ها وجود دارد رهاورد پیام انبیا به‌ویژه اهل‌بیت (ع) و پیامبر اسلام است.

وی با اشاره به اینکه با تورق تاریخ اسلام در می‌یابیم اگر همه مسلمانان در جوامع اسلامی از آیین اسلام و سنت خدا چیزی می‌دانند، از مسیر پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) بوده و هست، افزود: انسان حق جو این حقایق را باور می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حقوقی که اهل‌بیت (ع) بر بشریت دارند بسیار زیاد است و هر چقدر سعی کنیم این حقوق را ادا کنیم نمی‌توانیم، ادامه داد: اگر حیات طیبه‌ای برای ما وجود دارد از کلمات نورانی اولیای ربّانی است که به ما رسیده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اگر کسی با ادعیه اهل‌بیت مأنوس شود صفحات دلش نورانی می‌شود، تصریح کرد: کافی است کمی با این ادعیه مانند صحیفه سجادیه، دعای کمیل و…. آشنا و مأنوس شویم تا دل و جان انسان رونق گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فاصله ما با ادعیه نورانی اهل‌بیت زیاد است و هر قدر با این میدان معرفت فاصله بگیریم آثار منفی آن را در جامعه شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یکی از حقوق اهل‌بیت که ادا می‌کنیم، ذکر یاد و نام آنها است، افزود: این مراسم گرامیداشت نام خداست زیرا نام امام حسین (ع) در آن تکریم می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بیان کرد: چنین مجالسی در راستای احیای شعائر الهی است و مجلس مخلصین و ذاکرین و مادحان خدا است؛ زیرا ذکر نام امام حسین (ع) ذکر نام خدا است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه