امام‌جمعه رشت:

امروز هیچ کشوری قدرت تهدید نظامی ایران را ندارد

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه امروز هیچ کشوری قدرت تهدید نظامی ایران را ندارد، گفت: ایران قوی امروز با قدرت نظامی و موشک‌های دوربرد و نقطه زن می‌تواند تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

امروز هیچ کشوری قدرت تهدید نظامی ایران را ندارد

به گزارش هشت‌دی  آیت‌الله رسول فلاحتی در نمازجمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) وحدت در امت اسلام را خار چشم دشمنان دانست و اظهار کرد: ۱۳ مهر سالروز هجرت تاریخی امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ از عراق به پاریس هجرت است که منتج به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن شد و عزت و قدرت به ملت بزرگ ایران بازگشت.

وی با بیان اینکه حدود ۹ سال است دولت عربی به رهبری سعودی، جبهه عبری به فرماندهی رژیم منحوس صهیونیست و جبهه غربی به رهبری آمریکا به یمن حمله کردند، افزود: یمن اگر چه با لحاظ مالی و اقتصادی ضعیف بود؛ اما با مقاومت و ایستادگی دشمنان را ذلیل کردند و هزاران نفر از یمنی‌ها به شهادت رساندند.

امام‌جمعه رشت در ادامه با اشاره به اینکه یمنی‌ها با مقاومت و ایستادگی خود آمریکایی‌ها و آل سعود را به ستوه آوردند، افزود: ایران وساطت به آتش‌بس داده بود تا این جنگ خانمان‌سوز خشکاندیده شود. دولت آل سعود با وجود هزینه‌های هنگفت خود برای اینکه یمن را استان خود کند، شکست را پذیرفت و این نتیجه ایستادگی و مقاومت است چرا که خداوند وعده داده اگر در برابر دشمنان و فاسقان بایستید یاری خداوند نصیبشان می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: بیش از یک‌صد کشور اعلام کردند که باید به مردم یمن کمک شود و از طرفی حملات پهپادهای جبهه مقاومت به آرامکو از جمله مسائلی بود که عربستان را در موضع ضعف قرار داد.

وی با بیان اینکه عربستان سر تسلیم خاضعانه در برابر مردم یمن برآورده است، گفت: سعودی‌ها خوب می‌دانند که جبهه مقاومت در مقابل ظلم سکوت نکرده و مقاومت می‌کنند.

امروز هیچ کشوری قدرت تهدید نظامی ایران را ندارد

این خطیب گیلانی با بیان اینکه حرف‌های جنون‌آمیز نماینده رژیم منحوس صهیونیستی مبنی بر تهدید هسته‌ای ایران منجر به این شد که نمایندگان این رژیم منحوس در همان لحظه این کلمه را اصلاح‌کرده و ایران را تهدید به جنگ‌های نظامی کنند، ادامه داد: در برابر آن‌ها باید بگوییم شما غلط می‌کنید که چه به لحاظ هسته‌ای و چه نظامی برای ایران نقشه بکشید چرا که خوب می‌دانید که امروز هیچ کشوری قدرت تهدید نظامی ایران را ندارد.

آیت‌الله فلاحتی گفت: در روزی که ما سیم‌خاردار نداشتیم با اراده و قدرت در مقابل دنیا ایستاده‌ایم، ایران قوی امروز با قدرت نظامی و موشک‌های دوربرد و نقطه زن می‌تواند تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

محورهای مقاومت آمادگی دارند تا رژیم منحوس صهیونیستی را با خاک یکسان کنند

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی لب تر کند تمامی دنیا در تیررس جبهه مقاومت قرار می‌گیرد، عنوان کرد: امروز تنها حزب‌الله لبنان هزاران موشک نقطه زن دارد که اگر غلطی از رژیم منحوس صهیونیستی رخ دهد لبنان آن‌ها را با خاک یکسان می‌کند، البته حشدالشعبی و دیگر محورهای مقاومت آمادگی دارند تا اگر غلطی از رژیم منحوس صهیونیستی رخ دهد این رژیم جعلی را با خاک یکسان کنند.

این خطیب گیلان با اشاره به آمادگی جبهه مقاومت برای همراهی با جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی با قدرت ایستاده و برای هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نمی‌آورد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه