فرمانده سپاه قدس گیلان:

هفته دولت یادآور فداکاری‌‏های فرزندان پاک‌نهاد و گران‌قدر انقلاب است

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت را به خدمت تمامی خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت؛ در بخشی از این پیام آمده است: هفته دولت یادآور فداکاری‌‏های فرزندان پاک‌نهاد و گران‌قدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگی همچون رجایی و باهنر است.

هفته دولت یادآور فداکاری‌‏های فرزندان پاک‌نهاد و گران‌قدر انقلاب است

به گزارش هشت‌دی  سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت را به خدمت تمامی خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور فداکاری‌‏های فرزندان پاک‌نهاد و گران‌قدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگی همچون رجایی و باهنر است.

تاریخ ایران و انقلاب اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ ندیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

بی‌شک همه ما می‌بایست با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام بسته به مأموریت‌های ابلاغی که ارتقاء سطح سلامت مردم و اجرای برنامه تحول سلامت و همچنین الگوی چشم‌انداز ۴۰ساله دوم کشور است گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف به‌ویژه در حیطه سلامت، علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان دولت انقلابی و مردمی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به‌ویژه در استان گیلان که در راه رفع محرومیت‌زدایی و توسعه در این استان از هیچ کمکی دریغ نکرده، تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه