پیام فرمانده سپاه قدس گیلان در پی ارتقا درجه سرتیپ پاسدار حزنی

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی ارتقا درجه سرتیپ پاسدار ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام فرمانده سپاه قدس گیلان در پی ارتقا درجه سرتیپ پاسدار حزنی

به گزارش هشت‌دی، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی ارتقا درجه سرتیپ پاسدار ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

برادر بزرگوار سرتیپ پاسدار ضیاءالدین حزنی

سلام علیکم

خدمت به مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به ویژه محرومین، لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ای معنوی گران‌سنگی است که خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهداء و ایثارگران، این ولی‌نعمتان راستین می‌گردد.

سرزمین گیلان، در طول دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دوران پس از آن تاکنون، سرزمین شیرمردان و شیرزنان بی‌مثالی بوده که برای پاسداری از جغرافیای عزت و عظمت این مملکت بزرگ با تمام سرمایه‌های مادی و معنوی آن با تقدیم هشت هزار شهید سرافراز، دین خود را به خوبی ادا کرده است و بی‌تردید این ارتقاء شایسته درجه سرتیپ تمامی به جنابعالی در مسیر خدمت به مردم ولایت‌مدار و شریف کشور و گیلان پشتوانه‌ معنوی و ارزشمندی است که در تاریخ گیلان و ایران اسلامی ماندگار می‌ماند.

اینجانب ترفیع و ارتقاء حضرتعالی که از پاسداران بسیجی، مخلص، پرتلاش و توانمند در حوزه محرومیت‌زدایی می‌باشید به درجه پرافتخار سرتیپی، که نشان از لیاقت، تعهد، شایستگی و حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به جنابعالی است را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون را در جهت تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولیّ‌ عصر (عج)  مسألت دارم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه