فرمانده نیروی دریایی ارتش در منجیل:

ایمان و اعتماد به توان نیروها مهمترین پیام دور افتخاری ناوگروه ۸۶ ارتش بود

فرمانده نیروی دریایی ارتش در منجیل گفت: ایمان و اعتماد به توان نیروها مهمترین پیام دور افتخاری ناوگروه ۸۶ ارتش نیروی دریایی ارتش بودکه تعجب همگان را برانگیخت و دورهای افتخار بعدی را خلق خواهد کرد.

ایمان و اعتماد به توان نیروها مهمترین پیام دور افتخاری ناوگروه ۸۶ ارتش بود

به گزارش هشت‌دی، امیر دریادار شهرام ایرانی در اختتامیه جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: سرود نفوذ عمیقی بر ذهن‌ها دارد و برای ساخت سرود و محتوا باید مطالعه و تفکر باشد.

وی با اشاره به دور افتخاری ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: ایمان و اعتماد به توان نیروها مهمترین پیام این اقدام بود که تعجب همگان را برانگیخت و دورهای افتخار بعدی را خلق خواهد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با اشاره به اهمیت کار نیروهای ارتش در اقیانوس‌ها تصریح کرد: برای خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی به ویژه فرزندان و همسرانشان برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگی و هنری و همچنین استفاده از مجموعه‌های زیارتی و سیاحتی برنامه ریزی شده است.

امیر دریادار ایرانی برگزاری جشنواره‌های سرود، تئاتر، مسابقات قرآن و نهج البلاغه را ازجمله برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌ها عنوان و اضافه کرد: نخستین مدرسه قرآنی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس راه اندازی شده و به زودی در بوشهر هم افتتاح می‌شود و در تمام پایگاه‌های این نیرو این گونه مدارس راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین، از رونمایی شبیه سازهای پیشرفته آموزش پرواز برای تربیت نیروها که به همت و دانش متخصصان ایرانی ساخته شده در آینده نزدیک خبر داد.

امیر دریادار دوم گودرز بهرامی فرمانده مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل هم گفت: در هفتمین جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش که در ۲ روز برگزار شد، ۲۸۰ نفر از کارکنان و خانواده‌های آن‌ها حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه