فرمانده نیروی دریایی ارتش:

تنها راه آرامش مقاومت است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوشکن «دیلمان» می‌تواند با دریامانی بالا در ارتقای سطح کیفی توان دریایی ناوگان شمال عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، گفت: امروز منطقه در هندسه جهانی دچار التهاب است و تنها راه آرامش، مقاومت است.

تنها راه آرامش مقاومت است

به گزارش هشت‌دی امیر دریادار شهرام ایرانی صبح امروز در آئین الحاق ناوشکن دیلمان در بندر انزلی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مقاومت، اظهار کرد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تدابیر ستاد کل در خصوص ناوگان شمال دریای صلح و دوستی باید گام‌هایی برداشته شود و امروز آخرین دستاورد نیروهای مسلح به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

 وی افزود: ناوشکن دیلمان با تجهیزات به‌روز و تسلیحات بالا می‌تواند با دریامانی بالا در ارتقای سطح کیفی توان دریایی ناوگان شمال برای آموزش و پرورش نیروها و البته امداد و نجات عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز منطقه در هندسه جهانی دچار التهاب است و تنها راه آرامش، مقاومت است.

 امیر دریادار ایرانی با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تصریح کرد: ظلم پایدار نیست و رژیم صهیونیستی رفتنی است که این وعده حق است.

 انتهای پیام/

منبع: آجا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه