فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

برگزاری رزمایش مشترک ایران با چین و روسیه

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی و آمادگاه شمال کشور از برگزاری رزمایش مشترک ایران با چین و روسیه خبر داد و گفت: این رزمایش تا پایان سال برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش مشترک ایران با چین و روسیه

به گزارش خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» امیر دریادار شهرام ایرانی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهان مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی و آمادگاه شمال کشور در منجیل اظهار کرد: رزمایش دریایی مشترک ایران با روسیه و چین تا پایان سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از دیگر کشورها هم دعوت شده تا در این رزمایش شرکت کنند، افزود: این رزمایش باهدف تأمین امنیت منطقه و منافع مشترک اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در شرایط حاضر مهم‌ترین راهبرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ و حراست از منافع و منابع اقتصادی نظام اسلامی و مردم است.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه ما با همراهی کشتی‌های ایران در دریا، از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حراست و برای تأمین امنیت و ایمنی به کشورهایی که نیاز به حمایت دارند کمک می‌کنیم، افزود: با پشتیبانی‌های وزارت دفاع و نیروهای مسلح، تا پایان امسال الحاق چند کشتی به ناوگان نیروی دریایی پیش‌بینی‌شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم، با قدردانی از زحمات دریادار دوم ستاد گودرز بهرامی، ناخدایکم تکاور ستاد محمدرضا کیانی به‌عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل معرفی شد.

همچنین با قدردانی از زحمات ناخدایکم آماد ستاد فرهاد فکوری، ناخدایکم ستاد عبدالحسین بدری به‌عنوان فرمانده جدید آمادگاه ناوگان شمال معرفی شد.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه