استاندار گیلان:

نیروی دریایی ایران مقتدرانه عمل می‌کند

 استاندار گیلان حضور نیرو دریایی جمهوری اسلامی را در دریاها مقتدرانه دانست و گفت: هفت آذرماه یادآور شجاعت، شهامت و رشادت‌های جمعی از دریادلانی است که ایستادگی و مقاومت بی‌نظیری داشتند.

نیروی دریایی ایران مقتدرانه عمل می‌کند

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی صبح امروز در مرکز آموزش‌های تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم (ع) رشت با اشاره به مأموریت سال گذشته ناوگروه ۸۶ ارتش و حضور در آب‌های دریاهای آزاد اظهار کرد: خیلی از کارشناسان باور نداشتند که این موفقیت حاصل شود و مات و مبهوت شدند.

وی با بیان اینکه بدون هیچ حادثه‌ای این مسیر توسط دلاورمردان نیروی دریایی طی شد، گفت: این امر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

استاندار گیلان با بیان اینکه دلاورمردان نیروی دریایی در عرصه‌های مختلف خوش می‌درخشند، تصریح کرد: هفتم آذرماه نیز یادآور شجاعت، شهامت و رشادت‌های جمعی از دریادلانی است که ایستادگی و مقاومت بی‌نظیری داشتند.

عباسی عملیات «مروارید» را تأثیرگذارترین و بزرگ‌ترین عملیات نیروی دریایی دانست و گفت: این عملیات اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی را در دریای نیلگون خلیج‌فارس نشان داد.

وی با بیان اینکه در طول دفاع مقدس علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه از ظرفیت‌هایی که داشتیم به‌خوبی استفاده کردیم، افزود: در شرایط کنونی نیز باید توانمندی‌های رزمی خود و نیروهای مسلح را افزایش دهیم.

عباسی حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای خزر مقتدرانه دانست، تأکید کرد: در خلیج‌فارس نیز حرکات ناوهای آمریکایی تحت کنترل نیروهای ما است.

استاندار گیلان به مردم مظلوم فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: امروز شاهدیم که استکبار جهانی با لشکرکشی و به‌کارگیری مدرن‌ترین سلاح‌ها، زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین و غزه را به خاک و خون می‌کشد.

عباس ادامه داد: این رژیم غاصب صهیونیستی حتی آب را بر روی مردم بست که این امر یادآور کربلا و شیب ابی‌طالب است و دستان پلید استکبار جهانی نیز با این جنایات بیش‌ازپیش نمایان شد.

گفتنی است عملیات مروارید از عملیات‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس است که ۷ آذر سال ۱۳۵۹ با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش برای بمباران بندر ام‌قصر و دو سکوی نفتی مهم عراق، البکر و العَمیه در ساحل اروندرود انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه