رئیس اتاق بازرگانی گیلان مطرح کرد:

لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی محصولات کشاورزی در گیلان

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با تأکید بر لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی محصولات کشاورزی در استان گفت: با ایجاد بانک اطلاعاتی محصولات کشاورزی در گیلان می‌توان قدرت برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در این بخش را افزایش داد.

لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی محصولات کشاورزی در گیلان

به گزارش هشت‌دی، قاسم رضائیان امروز در نشست با رئیس و معاونین سازمان جهاد کشاورزی گیلان، اظهار کرد: احیای جایگاه واقعی اتاق بازرگانی در دستور کار هیئت رئیسه جدید قرار دارد.

وی با اشاره به فرصت‌های ارزشمند تجاری در گیلان افزود: تجاری‌سازی اقتصاد گیلان در بخش‌های مختلف در اولویت قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با انتقاد از نبود پایانه صادرات محصولات کشاورزی در استان تصریح کرد: وجود پایانه صادرات محصولات کشاورزی نیاز ضرورت‌مند توسعه تجاری گیلان است. همچنین کشاورزی بیشترین سهم اشتغال و اقتصاد گیلان به خود اختصاص داده است و احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی در گیلان موجب رونق بخشی این حوزه می‌شود.

رضائیان با اشاره به مشکل تهیه زمین جهت احداث پایانه صادراتی در گیلان گفت: با تأمین زمین، راه‌اندازی پایانه در دستور کار قرار می‌گیرد.

این مسئول با تأکید بر لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی محصولات کشاورزی در این استان خاطرنشان کرد: با ایجاد بانک اطلاعاتی محصولات کشاورزی در گیلان می‌توان قدرت برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در این بخش را افزایش داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه