فرماندار رودسر:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

فرماندار رودسر با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، گفت: علی‌رغم همه دشمنی‌ها و شرارت‌ها برای به‌ عقب راندن ایران از پیشرفت‌ها، این نظام با پرچمداری ولایت فقیه پیروز میدان‌ها است.

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

به گزارش هشت‌دی، محمدرضا شهاب‌زاده امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر با اشاره به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: علی‌رغم همه دشمنی‌ها و شرارت‌ها برای به‌ عقب راندن جمهوری اسلامی از این پیشرفت‌ها، این نظام با پرچمداری ولایت فقیه و مردم بصیر به راه خود ادامه می‌دهد و پیروز میدان‌ها است.

وی در ادامه افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران همین مردم هستند که در پرتو تعالیم اسلام، امام و انقلاب، مسیر حق را پیدا کردند و در این مسیر حق ایستاده‌اند.

فرماندار رودسر با اشاره به هفته مواد مخدر و شهدای این راه تصریح کرد: این شهدا جهت حفظ سلامت جوانان، سلامتی خودشان را از دست دادند. ما مدیون همه خانواده‌های شهدا هستیم که آرامش و سلامت را برای خانواده‌های ما به وجود آوردند.

شهاب‌زاده با اشاره به گردشگرپذیر بودن این شهرستان ادامه داد: رودسر با دارا بودن مواهب طبیعی چون کوه جنگل و دریا مقصد بسیاری از گردشگران است که باید تمهیدات و تدابیر در این خصوص اندیشیده شود.

وی به بحث عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: ما در این شهرستان به دلیل داشتن سوابق مذهبی و دارا بودن ۷۰۰ شهید اجازه هنجارشکنی نخواهیم داد. همچنین هیچ اداره‌ای به مراجعه‌کنندگانی که کشف حجاب می‌کنند اجازه خدمات ندارد درغیر این صورت عذر آن مسئول اداره را نخواهیم پذیرفت و طبق قانون برخورد خواهد شد.

این مسئول به خود مراقبتی ادارات اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات حوزه استحفاظی خود را با مشورت سپاه و نیروی انتظامی به پایش تصویری مجهز کنند تا مبادا دچار مشکل شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه