فرماندار آستارا:

۴۸ پروژه عمرانی و اقتصادی آستارا افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان آستارا گفت: هم‌زمان با دهه فجر ۴۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در آستارا به بهره‌برداری می‌رسد که در این راستا برای ۴۴ نفر به‌صورت مستقیم و ۳۴۷ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

۴۸ پروژه عمرانی و اقتصادی آستارا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدرضا شهاب‌زاده امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان آستارا در سالن فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: هم‌زمان با دهه فجر ۴۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۴۴ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال یافته و برای ۳۴۷ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: شهرستان آستارا به لحاظ موقعیت جغرافیایی که در آن واقع شده و هم‌جواری با کشورهای همسایه، باید در برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب عملکرد بهتری داشته و مراسمی در خور با حضور و همراهی همه مردم در شهرستان داشته باشید که در این راستا در دهه فجر امسال ۲۱ کمیته تخصصی با مشارکت همه ادارات و دستگاه‌ها در خصوص برنامه‌های گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی فعال شده‌اند.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی دهه فجر باید تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از پتانسیل این ایام و جشن‌ها می‌توان به‌خوبی در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم بهره گرفت. همچنین در این راستا باید از علما و مسئولان شهرستان خواست با حضور در مساجد و مراسمی که در این ایام برگزار می‌شود اقدامات و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را برای مردم تبیین نمایند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه