فرماندار شهرستان آستارا:

شهرک حمل‌ونقل آستارا در زمین ۲۷ هکتاری به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان آستارا گفت: در راستای تسهیل بیشتر تردد و عدم رسوب کامیون‌ها در سطح شهرستان آستارا، راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل را در دستور کار داریم که اوایل سال آینده در فضایی بالغ بر ۲۷ هکتار به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهرک حمل‌ونقل آستارا در زمین ۲۷ هکتاری به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدرضا شهاب‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه کشور آذربایجان روزانه به ۲۵۰ کامیون اجازه ورود می‌دهد که اکنون روزانه شاهد ورود بیش از ۵۰۰ کامیون در پایانه و گمرک آستارا هستیم، اظهار کرد: تلاش مسئولان شهرستان این است که زمان توقف کامیون‌های تجار در سطح شهرستان و پایانه به حداقل برسد.

پل جدید ماشین‌رو پایانه مرزی آستارا به‌زودی افتتاح می‌شود

وی در ادامه با اشاره به اینکه پل جدید ماشین‌رو پایانه مرزی آستارا چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با بهره‌برداری از این مسیر کامیون‌های خالی می‌توانند از کشور آذربایجان به‌راحتی وارد کشور شوند و دیگر در ورودی پل قدیم شاهد تجمع و ترافیک نخواهیم بود که این موضوع در ورود و خروج کامیون‌ها بسیار تأثیرگذار است.

خودداری از ارائه خدمات به کامیون‌های فاقد مجوز در آستارا

فرماندار شهرستان آستارا از دلایل ترافیک و صف در شهرستان و پایانه آستارا را حضور کامیون‌هایی عنوان کرد که با مدارک ناقص وارد شهرستان می‌شوند و در خصوص رفع مشکلات خود باید به شرکت‌های حمل‌ونقل مراجعه و مجوزهای لازم را گرفته و مدارک خود را تکمیل نمایند در ادامه تصریح کرد: طی جلسات متعددی که با هماهنگی مسئولان استانی و شهرستانی انجام شده است، از ارائه خدمات به کامیون‌های فاقد مجوز و مدارک خودداری می‌شود.

شهاب‌زاده گفت: امکان نوبت‌گیری از طریق سامانه برای کامیون‌های خارجی فراهم شد و آنها می‌توانند قبل از ورود به آستارا نوبت بگیرند و کمتر معطل شوند.

شهرک حمل‌ونقل آستارا در زمین ۲۷ هکتاری به بهره‌برداری می‌رسد

این مسئول از احداث و راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل بیشتر تردد و عدم رسوب کامیون‌ها در سطح شهرستان آستارا و رفاه بیشتر رانندگان، ساخت و راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل را در دستور کار داریم که اقدامات اولیه آن صورت‌گرفته است و تا اوایل سال آینده در فضایی بالغ بر ۲۷ هکتار به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه