فرماندار آستارا مطرح کرد:

ضرورت شفاف‌سازی بحران برف و باران در آستارا

فرماندار شهرستان آستارا در خصوص ضرورت شفاف‌سازی بحران برف و باران گفت: اطلاع‌رسانی به مردم در مواقع بحرانی به روند امدادرسانی و رفع مشکلات کمک شایانی می‌کند.

ضرورت شفاف‌سازی بحران برف و باران در آستارا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدرضا شهاب‌زاده امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان آستارا با به ضرورت بیان شفاف مسئولان با مردم در خصوص بحران‌هایی همچون بارش سنگین برف و سیل اظهار کرد: اگر اطلاع‌رسانی به مردم در مواقع بحرانی درست و صحیح انجام شود به روند امدادرسانی و رفع مشکلات کمک شایانی می‌کند و درواقع اطلاع‌رسانی صحیح در مواقع بحرانی، بازوی امدادرسانی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق گزارش سطح نارنحی هواشناسی از یکشنبه‌شب شاهد بارش برف‌وباران شدید در سطح شهرستان خواهیم بود، افزود: از روز یکشنبه‌شب شاهد بارش باران در سطح شهر و برف در ارتفاعات و از روز دوشنبه همه شهرستان شاهد بارش برف خواهد بود که در این راستا همه ادارات و دستگاه‌ها با لغو مرخصی کارمندان پای‌کار ستاد بحران شهرستان باشند. همچنین مردم و مسئولان اقدامات پیشگیرانه خود را انجام دهند.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه در بارش برف اخیر شاهد همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی شهرستان بودیم و امیدواریم این روند تداوم یابد تا با اقدامات درست و به هنگام هیچ مشکلی برای مردم پیش نیاید، تصریح کرد: با همکاری و همیاری همه دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی درست و پای‌کار آوردن همه امکانات شهرستان آستارا می‌توانیم از بروز حوادث احتمالی پیشگیری نماییم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه