مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان خبر داد:

فعالیت جریانات جنوبی تا پایان هفته در گیلان

 مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان با اشاره به وزش باد گرم در استان، گفت: فعالیت جریانات جنوبی تا پایان هفته در گیلان ادامه خواهد داشت.

فعالیت جریانات جنوبی تا پایان هفته در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد دادرس پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم‌اکنون آسمان گیلان کمی ابری تا نیمه‌ابری است و وزش باد گرم در برخی از نقاط شدید گزارش شده است.

سرعت وزش باد در اسب‌وونی تالش به ۱۵۸ کیلومتر رسید

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در اسب‌وونی تالش ۱۵۸ کیلومتر بر ساعت است، گفت: سرعت باد در ماسال ۹۲ کیلومتر بر ساعت و در تالش ۷۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان با بیان اینکه فعالیت جریانات جنوبی تا پایان هفته در این استان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در دامنه‌های جنوبی گیلان احتمال بارش پراکنده برف و رعدوبرق وجود دارد.

دادرس دمای هوای شهر رشت را در حال حاضر ۲۱ درجه سلسیوس عنوان کرد و گفت: رطوبت هوای شهر رشت هم ۱۸ درصد است.

وی با بیان اینکه دریای خزر امروز با ارتفاع موج ۸۰ سانتی‌متر گاهی نامناسب است، افزود: فردا نیز دریا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۷۰ سانتی‌متر برای فعالیت‌های دریانوردی و صید بااحتیاط مناسب است.

به گفته مدیرکل سازمان هواشناسی استان گیلان در ۲۴ ساعت گذشته جیرنده با ۲ درجه سلسیوس زیر صفر سردترین و ازبرم سیاهکل با ۲۲ درجه گرم‌ترین مناطق گیلان بوده است.

انتهای خبر/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه