سرپرست فرمانداری رشت:

رویکرد مردمی فعالیت ستاد اربعین تقویت شود

سرپرست فرمانداری رشت، گفت: رویکرد مردمی فعالیت ستاد اربعین باید تقویت شود و دستگاه‌های اجرایی هم باید با ایفای نقش مؤثر خود و با تمام توان در کنار مردم باشند.

رویکرد مردمی فعالیت ستاد اربعین تقویت شود

 به گزارش هشت‌دی کیا عاشوری در نشست با رئیس و اعضای ستاد اربعین گیلان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: فعالیت در امر ستاد اربعین یک رسالت معنوی بوده و همه افراد خودجوش پای‌کار هستند و این ایام جلوه‌های زیبایی از عشق مردم به اهل‌بیت (ع) را به تصویر می‌کشد.

 وی با بیان اینکه عاشقان مکتب امام حسین (ع) بخصوص مردم ولایت‌مدار رشت، در طی سالیان اثبات نموده‌اند که به‌صورت جهادی و باغیرت دینی در این مراسم شرکت داشته و هر کس در حد توان عهده‌دار بخشی از امور برگزاری این مراسم مردم‌محور خواهد بود، گفت: باتوجه‌به حضور چندین‌میلیونی زائران از اقصی‌نقاط جهان در مراسم اربعین حسینی، باید با شناسایی و هم‌افزایی امکانات و پیش‌بینی‌های لازم در رفع کمبودها زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت بالای فرهنگی اربعین در انتقال پیام عاشورا به جهانیان را فراهم آوریم.

 سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به این مطلب که عاشورا ندای بلند حق‌طلبی است که با جاذبه معنوی دل‌ها را متوجه خودکرده است، گفت: باید با تقسیم وظایف و شناسایی امکانات، زمینه ارائه خدمات مناسب به موکب داران، عزاداران و زائران اباعبدالله (ع) را فراهم آوریم.

 عاشوری با بیان اینکه موکب‌های استان به‌صورت خودجوش و مردمی اداره می‌شوند، بیان داشت: یکی از فضائل کار برای ایام اربعین در ستاد، مردمی‌بودن این کار است که ارزش معنوی بالایی هم دارد؛ لذا باید رویکرد مردمی فعالیت ستاد اربعین دنبال شود و دستگاه‌های اجرایی هم باید با ایفای نقش مؤثر خود و با تمام توان در کنار مردم باشند.

 وی افزود: مراسم اربعین حسینی یک حرکت بزرگ فرهنگی در جهان اسلام محسوب می‌شود که باید از این ظرفیت حداکثر استفاده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه