سرپرست فرمانداری رشت خبر داد:

اجرای طرح یاریگران زندگی در ۷۱ روستای رشت

سرپرست فرمانداری رشت از تشکیل کانون یاریگران زندگی در ۳۰ درصد از روستاهای شهرستان رشت خبر داد و گفت: این طرح به‌عنوان یک طرح مردم‌محور در مرحله نخست ۷۱ روستا در شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.

اجرای طرح یاریگران زندگی در ۷۱ روستای رشت

به گزارش هشت‌دی کیا عاشوری امروز در مراسم اهدای احکام مجریان کانون یاریگران زندگی شهرستان رشت با بیان اینکه فرهنگ در قدرت یک کشور بسیار تأثیرگذار و حائز اهمیت است، اظهار کرد: آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشورها تبدیل به یک تهدید و دغدغه شده است. به‌گونه‌ای که فرهنگ‌ها وقتی در یک فرهنگ دیگر قالب شود اثرات خود را می‌گذارد و در واقع جنگ، جنگ تقابل فرهنگ‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نسل نوجوان و جوان سرمایه‌ها و پرچم‌دار ما در این انقلاب هستند، افزود: مصرف مواد مخدر و داروهای روان‌گردان یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در دوره کنونی محسوب می‌شود که بیش از همه این نسل ما را در معرض آسیب قرار داده است.

اجرای طرح یاریگران زندگی در ۷۱ روستای رشت

سرپرست فرمانداری رشت در بخش دیگر از سخنان خود از تشکیل کانون یاریگران زندگی در ۳۰ درصد از روستاهای شهرستان رشت خبر داد و تصریح کرد: این طرح به‌عنوان یک طرح مردم‌محور در مرحله نخست ۷۱ روستا در شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.

عاشوری با اشاره به اینکه این طرح می‌تواند منشأ هر کار خیر در سطح روستا باشد، خاطرنشان کرد: این طرح با تأکید بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی روستاها و به‌منظور ترویج سبک زندگی سالم و بانشاط، تقویت رویکرد توانمندسازی جامعه روستایی و افزایش مشارکت‌های اجتماعی و عدالت توزیعی برنامه‌های پیشگیری تدوین شده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت و پتانسیل مشارکت و توان مردم همان گونه که همواره در بخش‌های مختلف با موفقیت همراه بوده، می‌تواند در اجرای مطلوب طرح یاریگران زندگی در روستاها نیز اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه