سرپرست فرمانداری رشت:

بخشش ثروت از نشانه‌های دینداری است

 سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه بخشش ثروت یکی از نشانه‌های دینداری است، گفت: خیّرین حرم‌ساز به دنبال رضوان الهی زیرا مال و سرمایه خود را در راه خدا می‌بخشند.

بخشش ثروت از نشانه‌های دینداری است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» کیا عاشوری امروز دوشنبه در نشست مجمع خیّرین حرم‌ساز در فرمانداری شهر رشت، اظهار کرد: خیّرین حرم‌ساز به دنبال رضوان الهی زیرا مال و سرمایه خود را در راه خدا می‌بخشند.

وی مشارکت مردم در توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات را صدقه جاریه دانست و گفت: خیّرین با کمک در امر خیر در شادی دیگران سهیم می‌شوند.

سرپرست فرمانداری رشت افزود: بخشش ثروت یکی از نشانه‌های دینداری است؛ اما بر اساس آیات قرآن، افرادی که کار خیر انجام می‌دهند، خداوند به مال و سرمایه‌شان برکت می‌دهد.

مجید دوهندو، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات گیلان نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح و پویش «نذر هر گیلانی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان در سال»، گفت: در سال جاری با اجرای این طرح تاکنون ۶ میلیارد تومان جمع‌آوری‌شده است.

وی با بیان اینکه ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات گیلان تاکنون فعالیت‌های زیادی در جمع‌آوری نذورات مردمی داشته است، تصریح کرد: هریک از ما سفیران بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه