سرپرست فرمانداری رشت:

بسیج چتر آسایش و آرامش مردم است

سرپرست فرمانداری رشت گفت: دشمنان به دنبال تضعیف بسیج هستند اما بسیج چتر آسایش و آرامش مردم بوده و حتی در تأمین امنیت مرزها نقش دارد.

بسیج چتر آسایش و آرامش مردم است

به گزارش هشت‌دی کیا عاشوری عصر روز سه‌شنبه در جلسه ستاد هماهنگی هفته بسیج که در فرمانداری برگزار شد، بسیج را منشأ خیروبرکت دانست و اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب تشکیل بسیج مستضعفین یکی از اقدامات ارزشمند امام (ره) بود، در طول این سال‌ها همواره هر جا نیاز بوده بسیج مخلصانه وارد میدان خدمت به مردم شده است.

وی بسیج را مصداق آیه ۲۴ سوره ابراهیم دانست و افزود: بیش از ۴۰ سال پیروزی انقلاب بسیج موتور محرک و پیشران نظام بود. بسیج در زمانی که ما هنوز از قدرت نظامی خاصی برخوردار نبودیم توانست با اتحاد و اراده و ایمان در دوران دفاع مقدس معادلات استکبار جهانی به هم بریزد و نشان داد که امکانات و تجهیزات تعیین‌کننده معادلات جنگ نیست، بلکه نیروی انسانی مؤمن و مخلص مهم است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج پس از دفاع مقدس در عرصه سازندگی و سلامت، تصریح کرد: هر جا که مشکلی نظام را تهدید کرد بسیج آنجا حضور داشت و در واقع منظومه چندوجهی برای پاسخ همه نیازهای انقلاب بود و امروز هم به‌عنوان یک قدرت نرم مطرح و همواره حافظ و ضامن انقلاب است.

بسیج چتر آسایش و آرامش مردم است

عاشوری گفت: دشمنان به دنبال تضعیف بسیج هستند؛ اما بسیج چتر آسایش و آرامش مردم بوده و حتی در تأمین امنیت مرزها نقش دارد. باید به‌گونه‌ای این میراث گران‌بهای امام راحل را حفظ کنیم تا از چشم طمع دشمنان انقلاب دور بماند زیرا بسیج یک ارتش بی‌انتهاست و به همین علت دشمن یارای مقابله با این نیروی مخلص را ندارد.

این مسئول با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و ضرورت برنامه‌ریزی مدیران برای برگزاری بزرگداشت این هفته از اجتماع ۶ هزارنفری بسیجیان هم‌زمان با پنجم آذرماه در سالن ۶ هزارنفری شهدای آتش‌نشانی رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: محوریت برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج به‌گونه‌ای باشد که همه اقشار خصوصاً جوانان را ترغیب به عضویت در بسیج نماید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه