فرماندار رشت:

مدیران باید دغدغه حل مشکلات جوانان را در اولویت قرار دهند

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه مدیران باید همواره دغدغه حل مشکلات جوانان را در اولویت کار خود قرار دهند، گفت: هر دستگاه بر اساس مخاطبین جوانی که دارد باید مشکلات و دغدغه جوانان را احصا و متناسب با آن برنامه‌ریزی کند.

مدیران باید دغدغه حل مشکلات جوانان را در اولویت قرار دهند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» کیا عاشوری عصر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رشت با تأکید بر اینکه ستاد ساماندهی جوانان از مهم‌ترین ستادهای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در حوزه جوانان است، اظهار کرد: هر کشوری که توانست به موضوع جوان و نیازها، باورها و اعتقادات آنها توجه یا در بحث تربیتی سرمایه‌گذاری کند، دچار شکاف نسلی نمی‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان در دوران دفاع مقدس حماسه خلق کردند و برخی از محوریت عملیات‌ها با جوانان بود، افزود: دشمن در دوران دفاع مقدس با وجود تجهیزات نتوانست در مقابل اراده جوانان بایستد، اما در سال‌های اخیر با یک چالش انقطاع باورها در بین نسل جوان مواجه شدیم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه مدیران باید همواره دغدغه حل مشکلات جوانان را در اولویت کار خود قرار دهند، تصریح کرد: متأسفانه نسبت به نیاز جوانان بی‌تفاوت بوده‌ایم و نیاز آنان را آن‌طور که باید ندیده‌ایم. جوان که در خانواده خودش درک نشود یا مورد تأیید جامعه و در اولویت برنامه‌ریزی‌ها نباشد چگونه می‌خواهد آینده‌سازی کند؟

عاشوری با تأکید بر اینکه هر دستگاه بر اساس مخاطبین جوانی که دارد باید مشکلات و دغدغه جوانان را احصا و متناسب با آن برنامه‌ریزی کند، تا جلسات ساماندهی امور جوانان کاربردی و نتیجه‌بخش باشند، گفت: جلسات جوانان باید با حضور جوانان برگزار شود تا فرصت ارائه دغدغه‌ها و مطالباتشان را داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مثبت ایجاد و تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه امور جوانان اذعان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد، فضای مناسبی برای رشد و بالندگی جوانان و فراهم نمودن شرایط حضور آنان در صحنه‌های مختلف است.

این مسئول در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مشارکت اجتماعی در انتخابات وحدت ملی را رقم می‌زند، وحدت ملی هم مبنای اقتدار ملی است و باعث تحقق امنیت ملی می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز راهبرد استکبار جهانی بر اساس حضور مردم در انتخابات است، اگر حضور در انتخابات پررنگ باشد، به‌هم‌پیوستگی و وحدت هم بیشتر می‌شود و راهبرد دشمن نسبت به انقلاب تغییر می‌کند؛ لذا مشارکت اجتماعی بیانگر مقبولیت نظام است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه