نماینده رشت در گفتگو با هشت‌دی:

تاریخ گواه تمام جنایت‌های منافقین است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاریخ گواه تمام جنایت‌های منافقین است، گفت: رویکرد و عملکرد جنایتکرانه این گروهک نه تنها برای نسل جدید بلکه از آیندگان نیز پنهان نخواهد ماند.

تاریخ گواه تمام جنایت‌های منافقین است

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو‌ با هشت‌دی با اشاره به ماهیت جنایتکارانه گروهک منافقین در طول دوران انقلاب، اظهار کرد: پس از انقلاب، گروهک مجاهدین خلق به سرعت از طریق فریب افراد با شعارهای به ظاهر ضد امپریالیسم و ضد آمریکا تحت عنوان نیروی انقلابی اقدام به جذب و سازماندهی افراد در راستای گسترش تشکیلات داشتند.

وی به عدم موفقیت این گروهک‌ها در نفوذ بین افراد تاثیرگذار انقلاب همچون شهید بهشتی و یارانش اشاره کرد و گفت: این گروهک‌ جنایتکار به ترور فیزیکی این اشخاص روی آوردند مانند انفجار هشت شهریور، هفت تیر و … که طی این عملیات‌ها، اقشار مختلف جامعه همچون علماء، مجتهدین، ائمه جمعه و مردم عادی را به خاک و خون کشیدند اما در نهایت از پروژه ترور نیز با شکست و عدم پذیرش از سوی مردم مواجه شدند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: منافقین پس از ناکامی‌های متعدد در داخل کشور به وسیله حمایت‌های بنی‌صدر با انتقال کادر و نیرو مدتی به خارج از کشور در جهت شروع فعالیت خودشان پناه بردند اما در سال ۱۳۶۶ به دستور صدام به سرپل ذهاب حمله‌ای ترتیب دادند که با ورود مردم، بسیج، سپاه و هوانیروز تلفات سنگینی را متحمل شدند و در نهایت مجدداً به خارج از کشور بازگشتند تا تحت حمایت کشورهایی مثل فرانسه، سوئد و عراق دوباره احیا شوند که پس از سقوط صدام، ناچار به تخلیه پادگان خویش در عراق شدند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به وجود عملیات‌های ایضایی این گروهک‌ها در بیرون مرزهای کشور، بیان کرد: این گروهک‌ها در حال حاضر نیز از طریق جاسوسی و ترور سعی در ناامن‌سازی کشور دارند که خوشبختانه با پوشش اطلاعاتی نظام، این تحرکات فاقد نتیجه است این گروهک‌ها در مواقع و شرایط حساس کشور در طول این سال‌ها سعی در نفوذ در جریان مردمی داشته و دارند و عملیات‌هایی را انجام می‌دهند که با هوشیاری مردم این بساط برچیده خواهد شد.

وی به عدم اطلاع نسل جدید نسبت به عملکرد این گروهک جنایتکار اشاره و عنوان کرد: با وجود اینکه نسل جوان در آن دوران حضور فیزیکی نداشته‌اند اما تاریخ گواه تمام این جریانات است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هرکس با مطالعه تاریخ انقلاب به رویکرد این گروهک با جنایت‌هایش در ارتباط با صدام در جهت حمله به کشورمان در جبهه‌های نبرد پی خواهد برد و سرنوشت و رویکرد این گروهک‌ شفاف و مبرهن است و عملکرد این جنبش‌ها به گونه‌ای است که نه تنها نسل جدید بلکه از آیندگان نیز پنهان نخواهد ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه