نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با هشت‌دی:

نیازمند ساختار اداری منعطف هستیم

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازمند یک ساختار اداری منعطف در دولت در راستای جلب رضایت مردم هستیم، گفت: عدم تکرار اشتباهات راهبردی در حوزه اقتصادی، افزایش اشتغال، تأمین نیازهای مردم و … از جمله راهکارهای مقابله با نفوذ و سوءاستفاده دشمنان است.

نیازمند ساختار اداری منعطف هستیم

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به ابعاد جنگ ترکیبی دشمن اظهار کرد: دشمنان در سالیان متمادی هر چند وقت یک بار به دنبال ایجاد آشوب در داخل کشور بوده و هستند و با عدم تحلیل درست هر بار با ایجاد تحرکاتی علیه کشور اقدام به ایجاد ناامنی می‌کنند و با شکست مواجه می‌شوند.

وی به سیاست‌های نظام در رویارویی با دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره با هجمه‌های زیاد و با تحریک افراد درصدد ایجاد بی‌نظمی و در پی آن اشوب هستند اما در بحران‌های مختلف و در اغتشاشات پاییز سال گذشته شاهد اقدامات ناهنجار مثل هتک حرمت مقدسات و افراد جامعه بودیم که با این حرکت ماهیت حقیقی دشمن بر همگان ثابت شد که این افراد حتی به هم‌نوعان خویش نیز رحم نمی‌کنند لذا با ورود مردم‌ به میدان بساط‌شان برچیده شد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی فارغ از قدرت نظامی با اتکای به مردم و جوانان انقلابی محکم و استوار است لذا در سال جاری نیز دشمنان در تلاش بودند تا تحرکاتی را در داخل کشور ایجاد کنند اما با جواب منفی مردم مواجه شدند که این مسئله نشان‌دهنده هوشیاری مردم و علاقه به نظام است که فارغ از مشکلات داخلی با اصل نظام در عناد نیستند.

کوچکی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: نیازمند یک ساختار اداری منعطف در دولت در راستای جلب رضایت مردم هستیم همچنین عدم تکرار اشتباهات راهبردی در حوزه اقتصادی، افزایش اشتغال، تأمین نیازهای مردم و … از جمله راهکارهای مقابله به نفوذ و سوء استفاده دشمنان است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه