استاندار گیلان:

اقتصاد و معیشت مردم از مؤلفه‌های مهم کشور است

 استاندار گیلان با بیان اینکه اقتصاد و معیشت مردم از مؤلفه‌های مهم کشور است، گفت: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و ارزی کشور و پرداخت بدهی‌ها با تمام توان تلاش خواهد کرد.

اقتصاد و معیشت مردم از مؤلفه‌های مهم کشور است

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای رشت به مناسبت اولین روز هفته دولت و با تأکید بر حمایت و شکوفا کردن استعدادهای بالقوه گیلان اظهارکردن: دشمن در تلاش است با فرافکنی‌ها بذر ناامیدی را در جامعه بکارد، اما مردم به توطئه دشمنان آگاه هستند.

وی به بدهی ۵۹ همتی دولت اشاره و تصریح کرد: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و ارزی کشور و پرداخت بدهی‌ها با تمام توان تلاش خواهد کرد.

 استاندار گیلان اقتصاد و معیشت مردم را دو مؤلفه مهم کشور دانست و افزود: دشمن امروز اقتصاد مردم را نشانه گرفته و دولت در این راستای با راهکارهای مناسب در خصوص کالاهای اساسی و یارانه‌های حرکت خوبی را آغاز کرده است.

عباسی اجماع عقلی را مهم‌ترین راهکار برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: دشمنان تاب انسجام ملت ایران را ندارند و به نقشه‌های شوم خود ادامه می‌دهند تا راه موفقیت ایرانیان را متوقف کند مصداق بارز این دشمنی‌ها در نادیده گرفتند موفقیت ایران در تولید واکسن و مهار کرونا است.

وی اولویت کار دولت را معیشت مردم و مسائل فرهنگی کشور دانست و تصریح کرد: نباید میدان را برای کسانی که از رسانه‌های دشمن تغذیه می‌کنند، باز کنیم و همه برای کمک به حل مسائل باید به دولت کمک کنیم.

استاندار گیلان به پیشینه انقلابی و مذهبی گیلان و مفاخری همچون آیت‌الله بهجت و میرزا کوچک جنگلی اشاره و گفت: ۸ هزار شهید برای به‌ثمررسیدن انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم نظام کردند، و نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه