امام جمعه انزلی در گفتگو با هشت‌دی:

بازخوانی شاخصه‌های جریان نفاق معیار خوبی برای شناخت آنان است

امام جمعه انزلی با بیان اینکه بازخوانی شاخصه‌های جریان نفاق معیار خوبی برای شناخت آنان است، گفت: علاوه بر رویکرد شفاف منافقین، نیازمند آگاهی و بصیرت بیشتر از سوی مردم هستیم.

بازخوانی شاخصه‌های جریان نفاق معیار خوبی برای شناخت آنان است

حجت‌الاسلام شمس‌الدین در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به اهداف گروهک منافقین در طی سالیان انقلاب، اظهار کرد: جلب منافع و کسب ریاست بر افراد جامعه از اهداف محور گروهک‌ منافقین است لذا تمام تلاش خود را در جهت تغییر وجهه خویش برای کسب این منافع به کار می‌گیرند در حالی که به علت کارنامه شفاف و روشن و نوع رفتارهای غیرمتعارف این دوگانگی در رفتار سبب عدم پذیرش آنان در بین عموم می‌شود.

وی به سایر اقدامات این گروهک‌ اشاره کرد و گفت: این افراد دائماً به دنبال تطهیر چهره جنایتکار خویش در جهت کسب منافع هستند که با اظهار تبرّی یا انتصاب اعمالشان به دیگران یا از طریق پاک‌کردن حافظه جامعه نسبت به اقدامات‌شان در راستای تغییر دید مردم به تحریف یا توجیه روی می‌آورند لذا علاوه بر رویکرد شفاف منافقین، نیازمند آگاهی و بصیرت بیشتر از سوی مردم هستیم.

امام جمعه انزلی با اشاره به راهکارهای تبیین رویکرد گروهک‌های منافقین، تصریح کرد: بیان شاخصه‌های جریان نفاق در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… از صدر اسلام تاکنون در قالب پژوهش‌ها و مطالعات معیار خوبی برای شناخت نسبت به این جریانات است تا در دام این افراد گرفتار نشوند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین ادامه داد: مطالعه تاریخ و بررسی سوابق این گروهک‌ها در طول دوران انقلاب علی‌الخصوص در حال حاضر، نشان‌دهنده و مبّین ماهیت ضدبشری و منحرف این گروهک‌های جنایتکار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از روی شاخص‌ها و بررسی عملکرد این گروهک‌ها به حقیقت دست خواهیم یافت اما در صورت عدم پذیرش حقیقت توسط افراد، با وجود تمام تبیین و تشریح مستندات این امر تحقق نخواهد یافت لذا عقل سلیم و انسان طالب حقیقت در سطوح‌ مختلف به رویکرد این جریان نفاق پی خواهد برد که در این راستا نیازمند اهتمام ویژه از سوی تمام نهادهای تبلیغی هستیم تا این تبیین و روشنگری در بین نسل جوان صورت بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه