نماینده مردم رشت در گفتگو با هشت‌دی مطرح کرد:

پل خمام‌رود سنگر در ایستگاه پایانی

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل مراحل بهسازی پل خمام‌رود سنگر، گفت:‌ مدخل‌های ورودی و خروجی این پل و همسطح‌سازی با خیابان در حال انجام است و این پل از پروژه‌های خوب شهر سنگر با توجه به نیاز مردم منطقه به شمار می‌رود.

پل خمام‌رود سنگر در ایستگاه پایانی

محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی در بخش سنگر، اظهار کرد: سنگر یکی از بزرگترین بخش‌های استراتژیک استان گیلان از لحاظ وسعت و جمعیت است لذا اهمیت رسیدگی به آن نیز در اولویت قرار دارد.

وی به پروژه جاده رشت به سنگر اشاره کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت این جاده که از مدت‌ها قبل رها شده بود با پیگیری دولت و مسئولین با تخصیص بودجه روکش، تعریض و بهسازی جاده با توجه به وجود پیچ‌های خطرناک‌ در آن صورت گرفت و همچنین آسفالت دور جاده نیز در دست اقدام است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پروژه پل سروندان سنگر که متاسفانه شاهد تصادفات مرگباری در آن بودیم، احداث و افتتاح شد.

احمدی سنگری با اشاره به تکمیل مراحل بهسازی پل خمام‌رود در این دوره، ادامه داد:‌ حدود بیست و هشت روز در راستای مقاومت پل راستی‌آزمایی صورت می‌گیرد و همچنین مدخل‌های ورودی و خروجی و همسطح‌سازی با خیابان نیز در حال انجام است و این پل از پروژه‌های خوب شهر سنگر با توجه به نیاز مردم منطقه به شمار می‌رود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود بسیاری از اماکن‌استراتژیک‌ از جمله تصفیه‌خانه بزرگ استان گیلان در بخش سنگر، متاسفانه مردم این منطقه از نعمت پست ۶۳/۲۰ وات برق محروم هستند اما خوشبختانه با جلساتی که صورت گرفت، بحث تملک اراضی و پرداخت پول مالک انجام شد تا بدون فوت‌وقت مسئولان متولی در بهسازی این پست به صورت سیار اقدام کنند و همچنین موعد تحویل پروژه تا ۱۵ تیر است تا موقتاً مرهمی بر مشکلات مردم منطقه باشد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد احداث آن به صورت کامل باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه