نماینده مردم رشت در مجلس:

تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن رشت ـ انزلی و رشت ـ آستارا مطالبه گیلانی‌ها است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال که چرا پروژه راه‌آهن رشت ـ انزلی و رشت ـ آستارا متوقف شده است، گفت: تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه مطالبه به حق مردم گیلان است.

تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن رشت ـ انزلی و  رشت ـ آستارا مطالبه گیلانی‌ها است

به گزارش هشت‌دی محمدرضا احمدی سنگری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اهانت به کتاب قرآن کریم، در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: کشور ایران نباید جولانگاه هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی کشور باشد. مردم از مسئولان انقلابی می‌خواهند حافظ اصول و مبانی انقلاب باشند. چه شده که مدتی سکوت اختیار کرده‌اید؟ نگذارید فرزندان و دلسوزان و مردم ولایتمدار نسبت به تعهدات مسئولان کشور دلسرد شوند.

وی در تذکری خطاب به وزیر نفت گفت: افزایش قیمت گاز در این وضعیت اقتصادی به ویژه برای افراد کم‌برخوردار و روستاییان، بسیار مشکل آفرین و نگران کننده است. درخواست دارم در این ارتباطات تجدیدنظر فوری انجام گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: چرا پروژه راه آهن رشت ـ انزلی و همچنین کریدور آستارا ـ رشت مدت‌ها است که متوقف شده است و تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه مطالبه بحق مردم گیلان است.

احمدی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: کنترل و توجه جدی و نظارت بر قیمت ارزاق عمومی و کالاهای اساسی برای حمایت از مردم آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه مورد انتظار است.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو اضافه کرد: اجرای شبکه فاضلاب رودخانه‌های استان به ویژه رودخانه‌های شهر رشت درخواست جدی شهروندان می‌باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه