معاون وزیر راه و شهرسازی:

آمادگی فنی برای اجرای راه آهن رشت آستارا وجود ندارد

 معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای انعقاد قرارداد اجرایی راه‌آهن رشت – آستارا، روس‌ها باید قیمت نهایی قرارداد را اعلام کنند، گفت: از آنجایی که هنوز آمادگی فنی برای اجرای پروژه وجود ندارد، این موضوع در کمیسیون مشترک مطرح نشد و به زمان دیگری موکول شد.

آمادگی فنی برای اجرای راه آهن رشت آستارا وجود ندارد

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» خیرالله خادمی، اظهار کرد: در سفر اخیر هیئت روسی به ایران موضوع انعقاد قرارداد اجرایی راه‌آهن رشت آستارا در کمیسیون مشترک مطرح نشد.

وی افزود: از آنجایی که هنوز آمادگی فنی برای اجرای پروژه وجود ندارد، از این رو، موضوع در کمیسیون مشترک هم مطرح نشد و به زمان دیگری موکول شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تعیین تکلیف انعقاد قرارداد اجرایی راه‌آهن رشت آستارا با روسیه، گفت: برای انعقاد قرارداد اجرایی راه‌آهن رشت – آستارا، روس‌ها باید قیمت نهایی قرارداد را اعلام کنند و روس‌ها هم هنوز قیمت نهایی قرارداد را به شرکت ساخت اعلام نکردند.

خادمی بیان کرد: باید توجه داشت قرارداد راه‌آهن رشت – آستارا قرارداد مهمی است و مذاکرات در این باره با روس‌ها به طور مستمر در حال انجام بوده و این پروژه مهم نیاز به مطالعات دارد که از سمت دو طرف این اقدامات در حال انجام است.

انتهای خبر/

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه