نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با «هشت‌دی»:

مردم‌سالاری دینی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است، گفت: این انقلاب به دست محرومین و پا برهنه‌ها به پیروزی رسیده است لذا نیازمند توجه بیشتر به اقشار کم‌درآمد و محروم هستیم.

مردم‌سالاری دینی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است

 محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: مردم‌سالاری دینی یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی به معنای اتکای انقلاب به مردم و توجه متقابل مردم به انقلاب و مردمی‌بودن آن است و پیروزی، حفظ، بقا و استمرار آن توسط مردم رقم خورده است.

 اقشار مختلف مردم حامی انقلاب هستند

 وی به مردم‌سالاری به عنوان یکی از دلایل عدم موفقیت دشمنان در راستای براندازی انقلاب اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردم حامی انقلاب هستند و همین مسئله مزید بر شکست توطئه‌های دشمنان شده است و انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر خواهد شد؛ اما دشمنان در این راستا اقدام به تحریم‌های مختلف اعم از تحریم داروهای کمیاب، امکانات و تجهیزات نمودند تا ملت ایران را به زانو دربیاورند که از انقلاب فاصله بگیرند؛ اما به گفته حاج قاسم، «ما ملت امام حسینیم» لذا این ملت هیچ هراسی ندارند و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران بر اساس اعتقادات و باورهایشان در راستای پیروزی انقلاب اسلامی گام برداشتند، گفت: ناگفته نماند که کم‌کاری‌ها و کاستی‌های زیادی در داخل کشور وجود دارد؛ اما ملت مقاوم ایران با وجود تمام مشکلات پای انقلاب، ولایت و شهدا ایستاده‌اند و ان‌شاءالله این انقلاب به پشتوانه مردم به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: ترورهای کور و به شهادت‌رساندن مردم بی‌گناه توسط دشمن نه تنها سبب تسلیم‌شدن ملت ایران نخواهد شد؛ بلکه این خون‌های پاک سبب آبیاری و پربارتر شدن درخت تنومند انقلاب می‌شود.

ضرورت توجه بیشتر به اقشار کم‌درآمد و محروم

 وی ادامه داد: باید بدانیم این انقلاب به دست محرومین و پا برهنه‌ها به پیروزی رسیده است که اوج این مشارکت را در برهه‌های مختلف تاریخ اعم از هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم؛ لذا نیازمند توجه بیشتر به اقشار کم‌درآمد و محروم هستیم.

احمدی با بیان اینکه گیلان قطب کشاورزی است از این رو توجه به این امر باید در دستور کار قرار بگیرد تا مشکلات موجود برطرف شود، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی باید دست به دست هم دهیم تا شاهد توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات در بین اقشار مردم باشیم.

باید با مردم شفاف و صادق باشیم

 وی با اشاره به راهکارهای مقابله با ناامیدی در سطح جامعه، بیان کرد: باید با مردم شفاف و صادق باشیم و مشکلات را بازگو کنیم؛ لذا اگر مردم بدانند شخص نماینده یا مسئول مانند خودشان زندگی می‌کند یا در فکر مال‌اندوزی نیست و شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان باشند، رضایت کافی خواهند داشت در غیر این صورت شاهد افزایش ناامیدی در بین مردم خواهیم بود؛ لذا نیازمند تلاش روزافزون تمام مسئولین برای رفع یا کاهش مشکلات مردم هستیم.

حضور در صحنه مایه ناامیدی دشمنان ایران می‌شود

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: برای ناامیدسازی استکبار جهانی نیازمند حضور در صحنه هستیم که تاکنون این مهم توسط ملت ایران به اثبات رسیده است؛ لذا یکی از این موارد، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است که فارغ از هر انتخابی این حضور نشان‌دهنده رأی مردم به اساس نظام جمهوری اسلامی و شکست دشمن است به علاوه یک انتخاب خوب، آینده‌ای روشن و یک انتخاب بد طبعاً سبب‌ساز آینده‌ای مبهم خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه