نماینده رشت در گفتگو با ۸دی مطرح کرد

“عبدالملکی” وزیری فساد ستیز و مردمی است/ کمتر مسئولی را دیده‌ام که در اولین اقدام مدیران فاسد را برکنار کند

“محمدرضا احمدی سنگری” نماینده رشت و عضو کمیسیون اصل نود مجلس بابیان اینکه کمتر مسئولی را دیده‌ام که در اولین اقدام مدیران فاسد را برکنار کند، گفت: باندهای مخوفی بر وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی چنبره زده و سبب نارضایتی مردم شده بودند که طی حضور “عبدالملکی” در این وزارت، برکنار شده و دستشان کوتاه شد.

“عبدالملکی” وزیری فساد ستیز و مردمی است/ کمتر مسئولی را دیده‌ام که در اولین اقدام مدیران فاسد را برکنار کند

محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اعلام حمایت از عملکرد عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: عبدالملکی یک وزیر انقلابی، فساد ستیز و مردمی است و از مردم و رسانه‌ها تقاضا دارم که توجه داشته باشند و به هر چیزی استناد نکنند زیرا سرنخ تمام این هجمه‌ها از خارج کشور هدایت می‌شود.

 

وی افزود: عبدالملکی ازجمله وزرای انقلابی و دلسوزی است که شاهد دغدغه‌هایش نسبت به کشور بوده‌ام و ای‌کاش تمام مسئولان نظام این‌گونه باشند.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس بابیان اینکه دشمنان نظام نمی‌خواهند مسئولین با کار و فعالیت باعث پیشرفت نظام شوند، تصریح کرد: قطعاً هرکس در این نظام با جان و دل برای مردم، رضای خدا و تقویت نظام در تلاش است دشمنان ما برنمی‌تابند و نمی‌خواهند کسی برای این نظام زحمت بکشد و این مسئله همیشه بوده، هست و خواهد بود.

 

احمدی سنگری با اشاره به آسیب‌دیدگی اخیر وزیر کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: ایشان با پای آسیب‌دیده در مجلس حاضر شد و در کمیسیون‌ها حضور پیدا کرد و به کارهای مردم رسیدگی کرده و تا نیمه‌های شب به سؤالات نمایندگان در رابطه با مردم پاسخگو بود.

 

وی با بیان اینکه کمتر مسئولی را این‌گونه دیده‌ام که در اولین اقدام مدیران فاسد را برکنار کند، گفت: باندهای مخوفی بر وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی چنبره زده و سبب نارضایتی مردم شده بودند که طی حضور عبدالملکی در این وزارت، برکنار شده و دستشان کوتاه شد.

 

احمدی بابیان اینکه این هجمه‌ها از سوی برخی افراد به دلیل منافع خودشان است، اظهار کرد: زمانی که مسئولین انقلابی را در وزارتخانه جایگزین این افراد کرد، عده‌ای مترصد فرصت برای تصدی جایگاه‌ها بودند که وزیر از آن جلوگیری کرد و همین مسئله سبب هجمه دشمنان داخلی و خارجی کشور شد. این افراد منافعی دارند اما وزیر جوان با توکل بر خدا کارش را با جدیت دنبال خواهد کرد.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، اظهار کرد: این هجمه‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها از سوی دشمنانی است که دلسوز ما نیستند و خواهان تضعیف نظام هستند اما دولت و مجلس انقلابی با توکل بر خدا کارش را ادامه می‌دهد و از وزیر جوان و انقلابی آقای عبدالملکی و تمام مسئولانی که برای مردم، نظام و انقلاب زحمت می‌کشند حمایت می‌کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان آگاه و دوستان ناآگاه ما نمی‌خواهند موفقیت‌های نظام را ببینند لذا به دنبال این هجمه‌ها هستند. باید بدانیم که یک وزیر یا نماینده عاری و مبرا از خطا نیست اما با یک خطا نباید ساختار کل وزارت یا نماینده را زیر سؤال ببریم چون سبب تضعیف نظام خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسام
اشخاص و نام ها اهمیتی نداره مهم عملکرده که ایشون نکته مثبتی نداشته فرصتی برای حرف و شعار نیست ماشالله نمایندگان هم که فقط برای اعضای ستاد انتخاباتیشون فقط کار میکنن بقیه تا انتخابات بعدی دوستان ناآگاه و دشمنان حساب میشن.
در حاشیه