نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با هشت‌دی:

خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نشانه اوج خفت آن‌ است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نشانه اوج خفت آن‌ است، گفت: این رژیم ناجوانمردانه کودکان را قتل‌عام کرده و مردم عادی را به شهادت می‌رساند این در حالی است که افزایش خشونت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی آن‌ها را به پایان نزدیک می‌کند.

خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نشانه اوج خفت آن‌ است

محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با هشت‌دی با بیان اینکه هر عقل سلیم و وجدان بیداری در خصوص مسئله فلسطین به ظلم رژیم صهیونیستی اذعان می‌کند، اظهار کرد: سال‌ها است که این رژیم غاصب در سرزمین فلسطین به ظلم و جنایت مشغول است و مردم آن را از خانه و کاشانه آواره کرده است و از همان ابتدا نیز روش سرکوبگرانه را پیش گرفت.

وی با بیان اینکه مردم کشورهای حامی رژیم صهیونیستی نسبت به اقدامات وحشیانه این رژیم آگاهی دارند و از آن برائت می‌جویند، افزود: در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا مردم علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند و در واقع وجدان‌های بیدار طرفدار مردم مظلوم فلسطین است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اقدامات رسانه‌ای برای انعکاس مظلومیت مردم فلسطین و نشان‌دادن وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی را گامی مؤثر در خنثی‌کردن فضاسازی‌های دشمن دانست و گفت: رژیم صهیونیستی سال‌ها است که با تجاوز، زور و ظلم مردم و کودکان و زنان بی‌گناه غزه را می‌کشد و از سرزمین آبا و اجدادی‌شان بیرون می‌کند.

احمدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است، تصریح کرد: مردم دنیا می‌دانند که حق با فلسطین است و اگر چه برخی رسانه‌های مواجب‌بگیر حرف اربابان خود را تکرار کنند و سعی کنند چهره موجهی از رژیم صهیونیستی نشان دهند اما روشنفکران و وجدان‌های بیدار دنیا به ظالم‌بودن رژیم کودک‌کش واقف هستند.

وی با بیان اینکه خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نشانه اوج خفت آنها است، افزود: آنها خودشان نیز می‌دانند که باطل هستند زیرا ناجوانمردانه کودکان را قتل‌عام کرده و مردم عادی را به شهادت می‌رساند و تظاهرات مردم در کشورهای غربی علیه رژیم صهیونیستی باطل‌بودن آنها را ثابت می‌کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش خشونت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی آنها را به پایان نزدیک می‌کند افزود: اقدامات وحشی‌گرانه رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه به طور حتم فلسطین پیروز این جنگ است، خاطرنشان کرد: فلسطین جای غاصبان و ظالمان نیست و آینده را بسیار روشن می‌بینم و امیدوارم به زودی جشن پیروزی مردم فلسطین را برپا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه