معاون وزیر راه و شهرسازی در رشت:

ریل‌گذاری راه‌آهن رشت_کاسپین در مسیر پیربازار آغاز می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز مراحل ریل‌گذاری راه‌آهن رشت_کاسپین در مسیر پیربازار خبر داد و گفت: در چند هفته آینده مراحل ریل‌گذاری این مسیر آغاز خواهد شد، لذا با توجه به پیشرفت پروژه و اقدامات انجام‌شده تا چند ماه آینده بخش اعظمی از پروژه تکمیل می‌شود.

ریل‌گذاری راه‌آهن رشت_کاسپین در مسیر پیربازار آغاز می‌شود

به گزارش هشت‌دی، خیرالله خادمی در دیدار با استاندار گیلان با بیان اینکه همه ساله در ایام مختلف سال شاهد ترافیک سنگین در مسیر قزوین_رشت هستیم، اظهار کرد: مسیر قزوین _ رشت گلوگاه مهمی در گیلان است که در روزهای پرتردد سال باعث ایجاد ترافیک سنگین در آن مسیر می‌شود لذا در تلاشیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن این پروژه تکمیل شود.

وی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در تکمیل پروژه مهم آزادراه قزوین_رشت افزود: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام در گیلان است که بار ترافیکی در منطقه را کاهش می‌دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی یکی از مشکلات بر سر راه تکمیل ۸ کیلومتر آزادراه قزوین_رشت را احداث تونل در مسیر جاده دانست و تصریح کرد:۸۰ درصد این پروژه تونل است که  مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده است.

خادمی از آغاز مراحل ریل‌گذاری راه‌آهن رشت_کاسپین در مسیر پیربازار خبر داد و افزود: در چند هفته آینده مراحل ریل‌گذاری این مسیر آغاز خواهد شد، لذا با توجه به پیشرفت پروژه و اقدامات انجام‌شده تا چند ماه آینده بخش اعظمی از پروژه تکمیل می‌شود.

این مسئول با تشکر از استاندار گیلان درخصوص ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: درخصوص تکمیل پروژه‌های حوزه راه، نماینده عالی دولت در گیلان جلسات متعددی را با معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی برگزار و اعتبارات لازم جذب و هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی در این استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه