استاندار گیلان خبر داد:

تحقق ۹۰ درصدی مصوبات رئیس‌جمهور در گیلان

استاندار گیلان از تحقق ۹۰ درصدی مصوبات سفر ریاست جمهوری در گیلان خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده تنها دو پروژه مهم باقی مانده است که در تلاشیم آنها را تکمیل نماییم.

تحقق ۹۰ درصدی مصوبات رئیس‌جمهور در گیلان

به گزارش هشت‌دی، اسدالله عباسی امروز در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق ۹۰ درصدی مصوبات سفر ریاست جمهوری در گیلان خبر داد و ضمن بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده تنها دو پروژه مهم باقی مانده است که در تلاشیم آنها را تکمیل کنیم، اظهار کرد: تکمیل ۸ کیلومتر آزادراه قزوین_رشت، راه‌آهن رشت_آستارا و رشت_ کاسپین جزو مهمترین پروژه‌های مهم راه در  استان است.

وی با اشاره به احصاء مشکلات بر سر راه تکمیل ۸ کیلومتر آزادراه قزوین_رشت، افزود: مشکلات بر سر راه تکمیل آزادراه قزوین رشت و راه‌آهن رشت_ کاسپین باید در اسرع وقت برطرف شود و دولت سیزدهم هم از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به کار و اقدام جهادی و عملی در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های مهم عمرانی در این استان تصریح کرد: مدیران دستگاه اجرایی استان در حوزه آب، برق، گاز، مصالح و صمت پای کار بوده و یک وحدت و همدلی میان تمامی مدیران وجود دارد.

عباسی عدم تکمیل پروژه‌های عمرانی توسط پیمانکاران به بهانه نبود اعتبارات مالی را غیرقابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری به جد پیگیر تکمیل پروژه ۸ کیلومتر آزادراه قزوین_رشت، راه آهن رشت_کاسپین_آستارا می‌باشد و تمامی اعتبارات لازم هم در این مورد پرداخت شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه