معاون وزیر راه و شهرسازی:

احداث پل سیبلی آستارا ۴۰ میلیارد هزینه نیاز دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه احداث پل سیبلی آستارا ۴۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد، گفت: با تأمین هزینه‌ها این پل تا سه ماه آینده به طور ایمن احداث می شود.

احداث پل سیبلی آستارا ۴۰ میلیارد هزینه نیاز دارد

داریوش امانی پیش از ظهر امروز در سفر به آستارا و در بازدید از محل پل تخریب‌شده سیبلی آستارا در گفتگو با هشت‌دی، اظهار کرد: در همان دقایق اولیه این حادثه تدابیر بسیار خوبی در مدیریت بحران استان انجام شد.

 وی با بیان اینکه خوشبختانه در این سیل ضایعه جانی برای هم‌وطنان ما در شهرستان آستارا پیش نیامد، گفت: وقوع این سیل هم‌زمان با پیک برگشت مسافران از استان گیلان بود و این کار را سخت‌تر کرد.

ایجاد راه انحرافی به‌صورت پل خرپایی

 معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخریب پل سیبلی آستارا، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته هرچه سریع‌تر یک راه انحرافی به‌صورت پل خرپایی برای دسترسی خودروها ایجاد می‌شود.

 امانی با بیان اینکه احداث پل سیبلی ۴۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد، افزود: قرار شد ۵۰ درصد این مبلغ را ستاد بحران تأمین کند.

 وی با بیان اینکه ۵۰ درصد دیگر هزینه ۴۰ میلیاردی احداث پل سیبلی را سازمان راهداری تأمین می‌کند، تصریح کرد: این پل دراسرع‌وقت و تا سه ماه آینده به طور ایمن احداث می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه