فرمانده سپاه قدس گیلان:

دلاور مردان ارتش موجب سرافرازی امت اسلام و ایران هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

دلاور مردان ارتش موجب سرافرازی امت اسلام و ایران هستند

به گزارش هشت‌دی، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ إِنَّ جُندنا لَهُمُ الغالِبون (صافات/۱۷۳)
ارتش جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبّه است. (فرمانده معظم کلّ قوا)

سلام و تحیت خدای متعال به شما حماسه‌آفرینان و دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیعت خود با حضرت امام(رحمه الله علیه) و مقام عظمای ولایت را با تعهد، وفاداری، غیرت، لیاقت و دفاع از اسلام عزیز و قرآن کریم با رزم مردانه و ایثارجانانه در تمام میادین به اثبات رسانیده و موجبات سرافرازی امت اسلام و کشور عزیزمان ایران را فراهم نموده‌اید.

در این سال‌ها شاهد پشتیبانی و حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و تقدیم شهیدان مدافع حرم بودیم که نشان‌دهنده روحیه شهادت‌گونه ارتش سرافراز است.

اینجانب ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا و خادمان حقیقی امنیت و استمرار سربلندی ایران اسلامی و جمیع فرماندهان ولایتمدار ارتش به در مرکز آموزش‌های علوم و فنون باقر العلوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون را در استمرار دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس امام راحل(ره) تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) از ایزد منان خواستارم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبداللهپور
فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه