امام‌جمعه رشت در خطبه‌های نمازجمعه:

فریاد آزادی قدس مردم تودهنی محکمی به مدعیان محو آرمان فلسطین زد

امام‌جمعه رشت با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز مردم با سیلی خروشان و منسجم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و به آنهایی که درصدند آرمان فلسطین را از اذهان محو کنند، تودهنی محکمی زده و پاسخی قاطع دادند.

فریاد آزادی قدس مردم تودهنی محکمی به مدعیان محو آرمان فلسطین زد

به گزارش هشت‌دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به اینکه امروز مردم با سیلی خروشان و منسجم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و به آنهایی که درصدند آرمان فلسطین را از اذهان محو کنند، تودهنی محکمی زده و پاسخی قاطع دادند، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی از جمله گیلانی‌ها امروز با حضور آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت همه‌جانبه خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.

حمایت از ملت فلسطین یک تکلیف و واجب کفایی است

وی با بیان اینکه حمایت از ملت فلسطین یک تکلیف و واجب کفایی است، افزود: انقلاب اسلامی از سال ۴۱ از فلسطین و ملت مسلمان آن حمایت همه جانبه داشته و بعد از انقلاب اسلامی نیز گام‌های بلندی در این مسیر برداشته است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به بخش‌هایی از اقدامات و حمایت‌های جمهوری اسلامی از کشور و ملت مظلوم فلسطین تصریح کرد: سفارتخانه اسرائیل را در تهران تعطیل و سفارتخانه فلسطین را فعال کردیم ضمن آنکه امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس اعلام نمود. جمهوری اسلامی تا امروز رژیم غاصب صهیونیست را در هیچ جای جهان قبول نکرد اما در مقابل جمهوری اسلامی کنفرانس‌های بزرگ جهانی را برای آزادی فلسطین برگزار کرد.

جمهوری اسلامی روز جهانی قدس را تثبیت کرد

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی روز جهانی قدس را تثبیت کرد به طوری که امروز در تمام کشورهای اسلامی روزی را به این نام می‌شناسند و بهترین راه‌حل‌ها را برای قدس و مردمان آن و همه مسلمانان ارائه کرد، گفت: امروز آمریکا دوره افول خود را طی می‌کند و رژیم غاصب صهیونیستی نیز رو به اضمحلال است و زودتر از پیش‌بینی امام (ره) رو به نابودی می‌رود.

خطیب جمعه رشت با گرامیداشت یاد ‌و خاطره امام راحل خاطرنشان کرد: راه امام پویا و زنده است و ملت ایران در مناسبت‌های مختلف از جمله روز جهانی قدس این مهم را اثبات کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه