برگزاری طرح اطعام و افطاری ساده در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان از اجرای طرح اطعام و افطاری ساده طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

برگزاری طرح اطعام و افطاری ساده در گیلان

به گزارش اختصاصی هشت‌دی، عباس اهرابی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خیّر و نیکوکار استان اظهار کرد: برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان در سه محور اجرای طرح اطعام، افطاری ساده و توزیع سبد کالا، حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین و دریافت کفاره و زکات فطریه خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال هم مانند ادوار گذشته غذای گرم و افطاری ساده با رعایت تمامی نکات بهداشتی، به صورت روزانه آماده و بین مددجویان توزیع خواهد شد، افزود: این طرح با هدف ترویج سنّت حسنه اطعام و افطاری ساده و هدایت کمک‌های مؤمنانه جهت تأمین بسته‌های غذایی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه در راستای سیاست مردمی سازی خیر و احسان این طرح توسط گروه های مردمی اجرا می گردد، تصریح کرد: امسال این طرح از طریق مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، گروه‌های مردمی و جهادی، مساجد، هیئت‌های مذهبی و سازمان های مؤثر و هدایت، حمایت و سازماندهی کمیته امداد برگزار می‌گردد.

اهرابی، تأمین بسته‌های معیشتی برای خانوارهای مناطق محروم و تحت حمایت این نهاد را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان برشمرد و ادامه داد: مردم نیکوکار و نوع‌دوست در ماه مبارک رمضان سال گذشته با مشارکت بیش از ۳۷ میلیارد تومانی به یاری این نهاد شتافتند.

این مسئول یکی دیگر از برنامه های مهم در این ماه را جذب حامی برای فرزندان یتیم و محسنین استان عنوان کرد و گفت: علاقمندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۰۱۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا تماس با شماره ۰۱۳۳۳۳۶۵۷۱۰ و یا ورود به سایت ekram.emdad.ir و یا همچنین مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان، در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: مردم نیک اندیش و خیّر استان می‌توانند به منظور مشارکت در طرح اطعام بدون مراجعه حضوری، نذورات و کمک های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی، واریز نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه