امام‌جمعه آستارا در خطبه‌های نمازجمعه مطرح کرد:

دشمن اصلی ایران رژیم صهیونیستی است نه آذربایجان

امام‌جمعه آستارا با توجه به تحرکات جدید جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی در مقابل این یاوه‌گویی‌ها صبر و تحمل می‌کند اما توجه ما به دشمن اصلی، یعنی رژیم صهیونیستی است که با تحریک آذربایجان و تلاش برای برهم‌زدن جغرافیای سیاسی منطقه، سعی در درگیر کردن جمهوری اسلامی در مرزهای شمال غرب خود دارد.

دشمن اصلی ایران رژیم صهیونیستی است نه آذربایجان

به گزارش هشت‌دی، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با توصیه به رعایت تقوا در ماه مبارک رمضان به لزوم بهره‌مندی از فرصت معنوی این ماه مبارک تأکید کرد با بیان اینکه روزه‌داری به نوعی تمرین تسلط بر نفس و مهار هواهای نفسانی است، اظهار کرد: نتیجه یک ماه روزه‌داری و ممارست بر کنترل هواهای نفسانی حفظ روحیه تقوا بعد از این ماه مبارک است.

وی با گرامیداشت دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی افزود: امام خمینی(ره) یک مدل جدید حکومت سیاسی را به دنیا عرضه کرد و مردم عزیز ایران با رای قاطع «آری» نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند و همه ساله با شرکت در راهپیمایی‌ها و حضور گسترده در انتخابات مختلف، رای «آری» خود به جمهوری اسلامی را تمدید می‌کنند.

رژیم صهیونیستی با تحریک آذربایجان در پی برهم‌زدن جغرافیای سیاسی منطقه است

امام جمعه آستارا با توجه به تحرکات جدید جمهوری آذربایجان و سخنان تحریک‌آمیز علی‌اف و برخی چهره‌های دیگر سیاسی آذربایجان تصریح کرد: اگر بنای به مقابله باشد، دولت آذربایجان زیر پای ما له خواهد شد ولی به خاطر ارتباطات عمیق و ریشه‌دار فرهنگی و مذهبی و به احترام مردم شیعه و دوست‌دار اهل بیت(ع) آذربایجان، جمهوری اسلامی در مقابل این یاوه‌گویی‌ها صبر و تحمل می‌کند اما توجه ما به دشمن اصلی، یعنی رژیم صهیونیستی است که با تحریک آذربایجان و تلاش برای برهم‌زدن جغرافیای سیاسی منطقه، سعی در درگیر کردن جمهوری اسلامی در مرزهای شمال غرب خود دارد، درحالی‌که خود رژیم صهیونیستی چنان ضعیف و رو به زوال شده است که از اداره امور داخلی خود ناتوان است.

باقری ارومی با اشاره به اعتراضات چندصدهزار نفری ساکنین سرزمین‌های اشغالی در تل آویو  گفت: ایمان و باور داریم که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی به دست جوانان مؤمن یهودی از بین خواهد رفت. از حرکت انقلابی سربازان جهانی حضرت مهدی(ع) در سرزمین‌های اشغالی حمایت می‌کنیم. طبق آیه دوم سوره مبارکه حشر، وعده الهی نابودی اسرائیل در حال تحقق است.

برنامه‌های توطئه‌آمیز دشمنان برای کشف حجاب نمی‌تواند خللی در باورهای مردم ایجاد کند

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آستارا با اشاره به بیانیه وزارت کشور در خصوص حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: یقیناً حجاب یکی از اصول و باورهای اعتقادی ماست و در نظام جمهوری اسلامی نیز به عنوان یک قانون و هنجار است که باید مورد توجه و رعایت قرار گیرد. یقیناٌ برنامه‌های توطئه‌آمیز دشمنان جهت کشف حجاب عده‌ای اندک، نمی‌تواند خللی در عزم و اراده و باورهای قلبی و دینی مردم ما ایجاد کند و یقیناً زنان و بانوان باحیا و باعفت ما نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده و این افراد را سر جایشان خواهند نشاند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه