در دهه فجر ۱۴۰۱؛

۹۹ پروژه شهرستان خمام به بهره‌برداری رسید

در هفتمین روز از برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر ۹۹ پروژه اقتصادی، عمران شهری و روستایی و اشتغالزایی در شهرستان خمام به بهره‌برداری رسید.

۹۹ پروژه شهرستان خمام به بهره‌برداری رسید

به گزارش هشت‌دی، اسفندیار جوشن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۹۹ پروژه‌ای که امروز در خمام افتتاح شد یک طرح با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی و سایر طرح‌های دولتی با ۲۰ میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه افزود: افتتاح یک مدرسه ابتدایی سه کلاسه در روستای جفرود بالا با اعتبار یک میلیارد تومان و بهره برداری از پنج واحد مسکن محرومین و گلنک‌زنی ۱۷ مسکن در روستاهای کته سر و کلاچاه اول با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان بخشی از پروژه‌های افتتاح‌شده در هفتمین روز از دهه فجر بود.

فرماندار خمام خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازی راه‌های روستاهای تیسیه و مرزدشت به متراژ ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ ۲ میلیارد و افتتاح کافور نوری به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان، ۶۶ پروژه تعویض کابل و ترانس برق با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان و بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی با ۴۴ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار از دیگر طرح‌هایی است که در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه