نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

نگهداری از والدین سالخورده از وظایف فرزندان است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه سرکشی از سالمندان در آسایشگاه نباید ترک شود، گفت: در اسلام درخصوص نگهداری از والدین سالخورده و وظیفه فرزندان تاکیداتی عنوان شده است، لذا براین اساس نگهداری از والدین سالخورده جزئی از وظایف فرزندان است.

نگهداری از والدین سالخورده از وظایف فرزندان است

به گزارش هشت‌دی، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در بازدید از آسایشگاه معلولین رشت ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر اظهار کرد: سالمندانی که در این مراکز نگهداری می‌شوند، بعضاً کسی را ندارند لذا سرکشی از آنها می‌تواند برای این عزیزان یک دلگرمی باشد و ما این سرکشی را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ضمن قدردانی از مردم عزیز و خیرانی که به این مراکز توجه دارند، افزود: این عزیزان هم، پدران جامعه هستند و سرکشی از آنها نباید ترک شود. در اسلام درخصوص نگهداری از والدین سالخورده و وظیفه فرزندان تاکیداتی عنوان شده است، لذا براین اساس نگهداری از والدین سالخورده جزئی از وظایف فرزندان است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به دلتنگی‌های سالمندان در آسایشگاه تصریح کرد: این عزیزان، در درون خود حرف‌ها دارند و جاری شدن اشک از چشمان‌شان نشان می‌دهد که دلتنگ هستند و سالمندان این مراکز هم روزی جوان بودند و در حرفه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کارگری و معلمی فعالیت می‌کردند و امروز سرکشی ما و به‌ویژه فرزندان‌شان می‌تواند قدری از آلام آنان بکاهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه