مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت خبر داد:

بهره‌برداری از یک واحد جدید اقامتی در آسایشگاه معلولین رشت

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت از بهره‌برداری از یک واجد جدید اقامتی در محل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت خبر داد و گفت: کار ساخت این مجموعه اقامتی با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه از سال گذشته آغاز شده بود.

بهره‌برداری از یک واحد جدید اقامتی در آسایشگاه معلولین رشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  سید علی حسینی عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از یک واحد جدید اقامتی در محل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت اظهار کرد: این مجموعه اقامتی جدید در سه طبقه با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده است.
وی با بیان اینکه این مجموعه با کمک‌های جمعی از خیران ساخته شده است گفت: کار ساخت این مجموعه اقامتی با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه از سال گذشته در محوطهٔ آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت آغاز شده بود.
مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت تصریح کرد: طبقهٔ سوم آن با ۱۲ واحد اقامتی و گنجایش ۲۴ بیمار با حضور مسئولان و خیران افتتاح شد.
حسینی با بیان اینکه طبقات اول و دوم این ساختمان با ۸۰ درصد پیشرفت در حال تکمیل است، ادامه داد: واحدهای اقامتی این دو طبقه در مجموع با ۱۰ واحد و ظرفیت ۸۰ نفر، با دریافت کمک‌های نقدی خیران گیلان، سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه