در گفتگو با هشت‌دی مطرح شد:

امام جمعه رضوانشهر: هر گاه مطیع رهبر شدیم، آرمان‌های انقلاب محقق شد

امام‌جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه هر گاه مطیع رهبر شدیم، آرمان‌های انقلاب محقق شده است، گفت: به قول سردار شهید سلیمانی؛ به‌والله به‌والله به‌والله که از شئون عاقبت به خیری این است که ما مطیع مقام معظم رهبری باشیم.

امام جمعه رضوانشهر: هر گاه مطیع رهبر شدیم، آرمان‌های انقلاب محقق شد

حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد در گفتگو با هشت‌دی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و فضای حاکم بر جامعه فرهنگ دینی بود و ساختار حکومت پادشاهی بر پایه استبداد، زورگویی و دیکتاتوری بود و از موارد شایع در آن می‌توان فساد، تبعیض و بی‌عدالتی را نام برد، اظهار کرد: در راس تشکیلات انقلاب اسلامی، فردی عارف، فیلسوف و زاهدی همچون حضرت امام(ره) حضور داشتند و به جهت آن‌که تمام دغدغه رهبر، دین و ارزش‌های دینی بود لذا طبیعی است در جایی که عدالت برقرار باشد و تبعیض وجود نداشته باشد، آحاد جامعه و محرومان در زیر همان چتر حمایتی گرد هم می‌آیند.

غرب‌گرایی برخی دولت‌ها ‌مانع تحقق همه آرمان‌های انقلاب اسلامی شد

وی در ادامه درخصوص آرمان‌های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبری، تمام احکام اسلام در کشور اجرا نمی‌شود، افزود: ما خیلی با آن مدینه فاضله فاصله داریم و جز پیامبر اکرم(ص) که توانستند به این مهم دست یابند، تاکنون دیگر این هدف اصلی محقق نشده که البته این عدم دسترسی، توقف ۲۵ ساله میان حکومت پیامبر و حضرت علی(ع) است. در آن ۲۵ سال جامعه به سمت کجی و اعوجاج سوق پیدا کرد و ساختار آن به جهت تبعیض، فساد، به قدرت رسیدن مدیران زورگو و مدیرانی که دغدغه دین نداشتند، حکومت را از هر جهت دارای مشکل کرده بود که بدین ترتیب حکومت حضرت علی علی(ع) با چالش مواجه شد. در حال حاضر هم عدم تحقق همه آرمان‌های انقلاب اسلامی، گرایش‌های برخی از دولت‌ها به غرب بوده اما هر زمانی که شاهد حضور دولت‌های مردمی و جهادی بودیم، آرمان‌های انقلاب زنده شده است.

هر جا مطیع رهبر شدیم، آرمان‌های انقلاب محقق شده است

امام‌جمعه شهرستان رضوانشهر با عنوان اینکه امروزه اصولی که در قانون اساسی کشور منتخب به رهبری می‌باشد، محدود است، تصریح کرد: اگر همه مسائل کشور همچون زمان پغمبر اکرم(ص) به دستان رهبر انقلاب بود، ما اکنون شاهد تحقق آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دینی می‌شدیم. تاکنون هم در کشور هرجایی رهبری کار را به دست گرفتند، آن مورد به نحو احسن پیش‌رفته است، از جمله آنها نیروهای مسلح می‌باشد که منویات و فرامین رهبری را زمین نمی‌گذارند و بدین جهت هم پیشرفت قابل توجهی در حوزه خود به نمایش گذاشته‌اند.

عدم برابری دستاوردهای ایران بعد از انقلاب با دوران پهلوی

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد بیان کرد: درصدی از ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن به هیچ‌وجه با هم برابر نیست. وقتی دستاوردهای انقلاب را در حوزه‌های مختلف از جمله؛ اقتصادی، سیاستی، نظامی، فرهنگی و بهداشت و درمان و … مورد بررسی قرار می‌دهیم با دستاوردهای چشمگیری روبه‌رو می‌شویم که اندکی از آن را نمی‌توانیم در دوران پهلوی مشاهده نماییم. شاه ایران مهره‌ای در دستان آمریکا بود که در تمام حوزها از آب و برق تا سلامت و … محتاج و تابع غرب بود درحالی‌که اکنون از ۵۳ کشور جهان برای مداوا به ایران می‌آیند تا بیماران‌شان به بهبودی و سلامت دست یابند. از طرفی دیگر؛ دوران پهلوی ۳۰ درصد از پزشکان ما از کشورهای مختلف همچون فیلیپین، پاکستان و هند بودند اما امروزه آنقدر رشد پزشکی داشتیم که میزان پزشکان ایرانی ما با قبل از انقلاب اصلاً قابل مقایسه نیست.

وی تاکید کرد: در کلام آخر اینکه به قول سردار شهید سلیمانی؛ به‌ولله به‌ولله به‌ولله که از شئون عاقبت‌به‌خیری این است که ما مطیع مقام معظم رهبری باشیم، جمهوری اسلامی حرم است، اگر این حرم آسیب ببیند دیگر برای کسی امنیتی باقی نمی‌ماند.

حفظ انقلاب از واجبات است

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد خاطرنشان کرد: تمام هم و غم ما می‌بایست انقلاب اسلامی باشد، اگر کوتاهی در کشور انجام می‌شود می‌توان آن را با صعه صدر یا انتصاب مدیران مومن جهادی برطرف نمود لذا مدنظر داشته باشیم که حفظ انقلاب از واجبات است و باید به هر نحوی که ممکن است در این امر کوشا باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه