مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران منجر به بیداری ملت‌ها شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت، در بخشی از این پیام آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران موجب بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شده است.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران منجر به بیداری ملت‌ها شد

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام‌ احسان‌الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرارسیدن دهه فجر و چهار و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیال عشر…»

دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت‌مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و چهارمین سال عمر پربرکت خود می‌شود که انوار الهام‌بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را دربرگرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شده است.

در طول ۴۴ سال گذشته قدرت استکباری آمریکا در برهه‌های مختلف از انقلاب اسلامی ضربه خورده و روزبه‌روز رو به افول رفته و جایگاه خود در منطقه و نظام بین‌الملل را ازدست‌داده است؛ ازاین‌رو استکبار همواره علیه امواج کوبنده انقلاب اسلامی پاتک نموده است که نمونه آخر این فتنه و پاتک‌ها ایجاد اغتشاش ۱۰۰ روز در کشور بوده است؛ اما این اقدامات مذبوحانه‌اش نتیجه‌ای نداشته و انقلاب باعزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی نموده است.

انقلاب اسلامی توانست به پشتوانه مردم و رهبری ولایت مطلقه فقیه نظام طاغوت را سرنگون کند که مورد حمایت همه‌جانبه قدرت‌های بزرگ و سلطه‌گر بوده و از همه جهات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از آن حمایت می‌کردند لیکن مردم ایران به رهبری مردی الهی و پشتوانه توکل و اراده الهی و با نثار هزاران شهید توانست پیروزی و حاکمیت اسلام ناب شیعی را در ایران عزیز اسلامی پدیدار کند.

امروز پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به‌واسطه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنی‌های همه‌جانبه در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصادی فرهنگی و سیاسی و تبعیت از ولایت‌فقیه توانسته باعزت و اقتدار به راه خود و دفاع از ارزش‌ها ادامه دهد.

اینجانب ضمن عرض تبریک آغاز چهل و چهارمین سال بهار پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر عظیم‌الشأن و مردم غیور و انقلابی استان گیلان، با اطمینان اعلام می‌کنم فرزندان جان‌برکف ملت در بسیج و سپاه قدس گیلان تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا باروحیه انقلابی آماده  پاسداری و نگاهبانی از انقلاب کبیر اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام‌ احسان‌الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه