فرماندار رشت: حماسه ۹ دی گواه بصیرت و ولایتمداری مردم است

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه حماسه حضور مردمی هشتم دی‌ در رشت و نهم دی در سراسر کشور گواه بصیرت، ولایت‌مداری و زمان‌شناسی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب است، گفت: ملت بزرگ ایران بارها نشان داده‌اند که دشمنان را به خوبی می‌شناسند و هربار سیلی محکم‌تری بر گوش ناشنوای آنها می‌زنند.

فرماندار رشت: حماسه ۹ دی گواه بصیرت و ولایتمداری مردم است

به گزارش ۸دی، فرماندار شهرستان رشت در حاشیه اجتماع بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حماسه حضور مردمی هشتم دی‌ماه در رشت و نهم دی در سراسر کشور گواه بصیرت، ولایت‌مداری و زمان‌شناسی مردم استوار ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه حضور حماسی ملت ایران تمامی محاسبات دشمن را بهم ریخت و نمونه ای بود از غیرت دینی و انقلابی ملتی که برای تداوم راه پر افتخار خود از هیچ جانبازی دریغ ندارند، افزود: همانگونه که اغشاشات اخیر ثابت کرد، فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب اسلامی به‌ واسطه لطف الهی، رهبری امامین انقلاب، ولایت‌پذیری عموم اقشار و روحیه بسیجی نسل‌های مختلف این سرزمین، موجب اقتدار و افزایش توان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

حمیدرضا امام‌پناهی بیان کرد: ملت بزرگ ایران در طول تاریخ چهار دهه‌ای انقلاب اسلامی بارها نشان داده‌اند که دشمنان را به خوبی می‌شناسند و هربار سیلی محکم‌تری بر گوش ناشنوای آنها می‌زنند.

این مسئول ضمن قدردانی از حضور مردم ولایتمدار رشت در اجتماع روز بصیرت، تصریح کرد: حضور پیشگامانه مردم فهیم رشت در حماسه هشتم دی سال ۸۸ در دفاع از اصل مترقی ولایت فقیه که پاسخی دندان شکن به فتنه‌گران و هتاکان حریم خاندان عصمت و طهارت بود، حضور همه ساله مردم در سالروز این گردهمایی وحدت‌بخش و دشمن‌شکن، بیانگر عزم جدی برگرفته از اراده الهی ملت هوشیار در پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه